BadaniaMediaTVN Discovery Polska

Siódemka w marcu z rekordowym wynikiem oglądalności!

Nowa oferta programowa Siódemki przyciągnęła w marcu przed telewizory rekordową widownię! Udział w rynku w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł 4,57% co oznacza 13% wzrost oglądalności rok do roku. To najlepszy wynik w historii istnienia kanału!

 

 

 

 

 

Wiosenna ramówka TVN7 to ulubione seriale, kultowe programy oraz gorące nowości. Na antenę powrócił uwielbiany przez widzów autorski serial stacji „Zakochani po uszy”. Widzowie w marcu mogli również śledzić nowe, nieemitowane dotąd odcinki kolejnego sezonu seriali „Szkoła” oraz „19+”.

Niekwestionowanymi hitami wiosennej oferty programowej okazały się dwa reality show – „Ślub od pierwszego wejrzenia” oraz „Hotel Paradise”. Największą popularnością cieszył się 4 odcinek „Ślubu..”, emitowany w piątek, 20 marca, który zgromadził przed telewizorami 1,22 mln widzów! „Hotel Paradise” w 5 tygodniu może pochwalić się 8,19% udziałem w grupie komercyjnej (16-49) i 20% wzrostem oglądalności od początku emisji, a Siódemka jest trzecim najchętniej wybieranym kanałem w grupie 25-34 w paśmie nadawania programu.

TVN7 to również mocne pasmo filmowe z największymi kinowymi hitami. Wśród najchętniej oglądanych filmów w marcu znalazły się części z serii „Harry Potter”, „Piraci z Karaibów” oraz „Szybcy i wściekli”.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że przygotowana przez nas oferta spodobała się widzom o czym może świadczyć ten rekordowy wynik marca! To właśnie z myślą o naszych odbiorcach tworzymy naszą ramówkę i cały czas staramy się na bieżąco reagować na sygnały od nich oraz na zmieniająca się wokół nas sytuację. Właśnie ruszyliśmy z akcją #zostanwdomuzprzyjaciolmi gdzie czekamy na ciekawe materiały, które później wyemitujemy na antenie! mówi szefowa Siódemki, Kasia Mazurkiewicz.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *