Prasa - Ksiązka

Specjalny e-book dla przedsiębiorców od “Gazety Wyborczej”

W czwartek, 21 maja 2020 r. swoją premierę online ma e-book pt. “Prowadzenie firmy w czasie pandemii i kryzysu” przygotowany przez redakcję “Gazety Wyborczej”, aby pomóc przedsiębiorcom. W formule pytań i odpowiedzi przedstawia on najważniejsze kwestie związane z funkcjonowaniem firm w czasach pandemii, m.in. z zakresu podatków, prawa pracy, składek ZUS czy pomocy w ramach “tarcz antykryzysowych”. Informacje opracowali prawnicy znanych kancelarii w ramach współpracy z “Wyborczą” w akcji “Prawnicy Czytelnikom”. E-book będzie dostępny w serwisie Wyborcza.pl – jako pierwsi dostęp do niego otrzymają prenumeratorzy cyfrowi “Gazety Wyborczej” z segmentu firm i instytucji.

 

 

 

W kwietniu br. redakcja „Gazety Wyborczej” podjęła współpracę z renomowanymi kancelariami, aby pomóc swoim czytelnikom odnaleźć się w nowej prawnej rzeczywistości. Odpowiedzi na pytania zadawane przez przedsiębiorców oraz pracowników, którzy mają wątpliwości, jak interpretować przepisy związane z rządową pomocą antykryzysową, są publikowane na łamach dziennika oraz na Wyborcza.pl . Do pytań czytelników „Gazety Wyborczej” odnoszą się specjaliści z uznanych kancelarii prawnych: Clifford Chance, Dentons, DZP, FGGK, Gide Loyrette Nouel, Greenberg Traurig, Jagodziński Skrzypek, Lubasz i Wspólnicy, Noerr, Pietrzak Sidor & Wspólnicy, kancelarii PwC Legal i firmy doradczej PwC, Rymarz Zdort, Sołtysiński Kawecki & Szlęzak, Wardyński i Wspólnicy.

Z tych informacji oraz dodatkowych materiałów redakcyjnych powstało kompendium dla przedsiębiorców w formie e-booka – “Prowadzenie firmy w czasie pandemii i kryzysu”. To 7 rozdziałów, z których każdy w przystępny i konkretny sposób wyjaśnia ważne kwestie dotyczące prowadzenia biznesu w czasach pandemii, m.in. temat pomocy z “tarczy antykryzysowej”.
Wśród zadanych pytań są te lakoniczne, jak “Czy wniosek do ZUS o zasiłek pomostowy 2060,00 trzeba składać co miesiąc?”, ale też mocno rozbudowane, jak: “Czy we wniosku o subwencję PFR dla mikrofirm mam podać obroty z porównywanych miesięcy i roczny 2019 (przychody ze sprzedaży/ wynikające z KPiR)?”. Przedsiębiorcy pytali też wprost o 5 tys. zł pożyczki dla firm – “Brać czy nie brać?”.

W pierwszej kolejności z e-booka będą mogli skorzystać klienci biznesowi “Gazety Wyborczej”, którzy są subskrybentami oferty Wyborcza.pl  dla firm i instytucji. Już dziś, 21 maja br. będą oni mogli pobrać publikację w serwisie Wyborcza.pl . W następnych dniach e-book będzie dostępny także dla innych czytelników dziennika – wszystkich przedsiębiorców; pracodawców i pracowników. Publikacja i opisujący ją artykuł ukażą się poza paywallem Wyborcza.pl .

Premierę e-booka będzie wspierać komunikacja m.in. w newsletterach Wyborcza.pl  – dla biznesu oraz dla prenumeratorów cyfrowych z firm i instytucji, a także autopromocja na cyfrowych i tradycyjnych łamach dziennika.

Ofertę prenumeraty cyfrowej “Gazety Wyborczej” dla firm i instytucji rozwija dział sprzedaży dziennika. W jej ramach można wykupić subskrypcje pakietu podstawowego, pakietu premium i pakietu biznes. Dzięki temu ostatniemu prenumeratorzy cyfrowi “Gazety Wyborczej” z firm i instytucji otrzymują specjalny newsletter biznesowy przedstawiający wiadomości gospodarcze.
Od połowy kwietnia 2020 r. oferta dla biznesu jest dodatkowo profilowana w związku z sytuacją z koronawirusem – przede wszystkim wzbogacana o materiały użyteczne dla firm i instytucji w czasach pandemii.

Subskrybenci biznesowi jako pierwsi uzyskują dostęp do niektórych artykułów i porad z obszaru Gospodarka, Technologie, Biznes. Oferta jest stale uzupełniana.

– Dostosowujemy się do potrzeb przedsiębiorców – dziś potrzebują oni rzetelnych, aktualnych informacji gospodarczych związanych m.in. z rynkiem finansowym, rynkiem pracy, a także wsparciem dla przedsiębiorców oferowanym przez państwo. To wszystko mogą oni znaleźć na łamach “Gazety Wyborczej”, a dzięki prenumeracie cyfrowej dla biznesu – mieć dostęp do tych treści w najwygodniejszy i najszybszy sposóbkomentuje rozwój oferty dla firm i instytucji Joanna Kwas, szefowa biura reklamy dziennika.

Serwis prenumeraty cyfrowej dla firm i instytucji komunikuje aktualny kształt prenumeraty dla klientów z segmentu B2B, przedstawia jej zalety i zachęca do skorzystania z oferty.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *