Internet & Gry - ReklamaSport w TV

Sport Interia.pl w natarciu

Startuje nowa wersja serwisu sportowego Grupy Interia.pl. Powiększony skład redakcyjny, nowy kontent piłkarski ELEVEN SPORTS i własne produkcje wideo to dopiero początek zmian, zaplanowanych na najbliższe miesiące.

Powiększona redakcja będzie odpowiedzialna zarówno za produkcję wysokiej jakości materiałów wideo, jak i wzmocnienie sekcji treściowych serwisu sportowego. Artykuły, analizy, wywiady i relacje na żywo zostały już uzupełnione contentem video od nowego dostawcy – ELEVEN SPORTS. Umowa z nadawcą została zawarta do końca 2019 roku. W ramach kontraktu serwis Sport.Interia.pl zyska prawo do publikacji fragmentów meczów z najciekawszych lig piłkarskich oraz relacji z innych dyscyplin sportowych, emitowanych w kanałach ELEVEN SPORTS.

“Rozbudowany blok sportowy na stronie głównej portalu, decyzja o wzmocnieniach personalnych oraz współpraca z ELEVEN SPORTS to dopiero początek sportowej ofensywy Interii” – mówi Krzysztof Fijałek, dyrektor wydawniczy Grupy Interia.pl. – “Już teraz szukamy dalszych wzmocnień treściowych oraz poszerzamy grono zewnętrznych współpracowników. Wszystko po to, by zapewnić naszym czytelnikom jak najwyższą jakość sportowej oferty Interii.”

To jednak nie koniec zmian. Na nowe podejście do tematu mogą liczyć także reklamodawcy.

“Sport sprzyja efektywnym działaniom wizerunkowym i, jak mało która dziedzina, pozwala łączyć skuteczne działania reklamowe z treścią, która nie tylko interesuje użytkownika, ale przede wszystkim wzbudza jego emocje” – Dodaje Radosław Włoda Dyrektor ds. Rozwoju Projektów Niestandardowych. – “Planujemy intensyfikację reklamowych projektów specjalnych, przygotowywanych pod konkretne wydarzenia sportowe we współpracy z markami, wspierającymi dane dyscypliny. Liczymy na pomyślne realizacje content marketingowe i wspólne projekty przy największych imprezach sportowych 2019 roku.”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *