Sprostowanie „Faktu” o prezesie TVP Jacku Kurskim

W związku z publikacjami dziennika „Fakt” dotyczącymi m.in. prezesa TVP Jacka Kurskiego, pismo zamieszcza w swoim sobotnim wydaniu sprostowanie. „Redakcja wyraża ubolewanie, że niektóre sformułowania w wyżej wymienionych artykułach mogły zostać odebrane jako naruszające dobra osobiste TVP S.A. oraz Pana Jacka Kurskiego i Pani Joanny Klimek” – napisano.

 

 

„Fakt Gazeta Codzienna” w swoim oświadczeniu nawiązuje do opublikowanych wcześniej w dzienniku artykułów pt. „Kurski nie chciał płacić alimentów na dziecko”, „Kurski wkręcił wszystkich”, „Skandal w TVP 60 800 zł premii dla kochanki prezesa”. Publikacje te okazały się oparte na nieprawdziwych informacjach.

„Redakcja wyraża ubolewanie, że niektóre sformułowania w wyżej wymienionych artykułach mogły zostać odebrane jako naruszające dobra osobiste TVP S.A. oraz Pana Jacka Kurskiego i Pani Joanny Klimek” napisano w sprostowaniu. 

Podkreślono, że „nazwanie Pani Joanny Klimek »jego kochanką«, w sytuacji, w której w momencie przyznawania premii dla kadry kierowniczej TVP S.A. pełniła funkcję dyrektora, a narzeczoną Pana Jacka Kurskiego została kilka miesięcy później, było obraźliwe”.

Zaznaczono także, że podana przez dziennik wiadomość, że TVP ukrywała informacje odnośnie wypłaconych premii, „mogło wprowadzać w błąd czytelnika, gdyż wynikało ze stosowania przepisów o ochronie danych osobowych”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *