BadaniaMediaTVP

Średnio ponad 4 miliony widzów obejrzało mecz Polska – Niemcy w TVP1 i w TVP Sport

W piątek, 16 czerwca TVP1 była liderem anten z udziałem na poziomie 13,4%. W sobotę, 17 czerwca na pierwszym miejscu znalazła się TVP2, której udział wyniósł 7,2%. Najliczniej oglądanym programem weekendu był towarzyski mecz piłki nożnej Polska – Niemcy – w momencie najwyższej oglądalności na obu antenach – TVP1 i TVP Sport zgromadził aż 5,2 mln widzów, a udział ukształtował się na poziomie prawie 40%. Drugim najliczniej oglądanym programem była nowa propozycja TVP – „Biesiada Śląska ”, którą w sobotę w TVP2 w momencie najwyższej oglądalności obejrzało prawie 2 mln widzów. W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu aż 6 należało do Telewizji Polskiej (dane NM*).

 

W piątek, 16 czerwca w TOP10 anten dnia znalazł się TVP Sport z udziałem dziennym 3,2% – który był najwyższy wynikiem od grudnia poprzedniego roku.

„Biesiada Śląska” to pierwszy z cyklu „Polskie biesiady” – autorskiego projektu Telewizji Polskiej. W sobotę, 17 czerwca obejrzało go średnio 1,6 mln widzów, przy udziale 15,8%. Kolejny koncert już w najbliższą w sobotę, 24 czerwca.

W niedzielę, 18 czerwca transmisję finałowego meczu Ligi Narodów pomiędzy Chorwacją i Hiszpanią w TVP1 i TVP Sport obejrzało średnio 1 mln widzów, udział wyniósł 10,1%.

Także w niedzielę TVP3 transmitowała piąty już koncert z cyklu „Roztańczona Polska”. Obejrzało go średnio ponad 500 tys. widzów (w piku 650 tys. widzów). Dzięki temu TVP3 dołączyła do TOP10 anten dnia z udziałem na poziomie 1,8%. Był to najwyższy udział tej anteny od lutego 2021.

Dane: Nielsen Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *