Telewizja Metro dostępna dla abonentów Multimedia Polska

Z końcem października br. oferta Multimediów wzbogaciła się o nowy kanał METRO. Tym samym abonenci operatora zyskali dostęp do bogatego wyboru hollywoodzkich filmów fabularnych, seriali kryminalnych i obyczajowych, a także fascynujących programów dokumentalnych. Stacja znajduje się na pozycji 68.

 

Należąca do Discovery Networks, telewizja METRO zadebiutowała na polskim rynku blisko rok temu i jest najpopularniejszym kanałem w ofercie ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. Ramówkę stacji wypełniają przede wszystkim hollywoodzkie blockbustery, wciągające seriale oraz światowej klasy dokumenty, ale widzowie znajdą w niej również programy z bogatej biblioteki nadawcy.

– Od debiutu telewizji METRO minął prawie rok, tak więc już niedługo będziemy świętować pierwsze urodziny stacji. Nieustannie pracujemy nad rozwojem oferty programowej METRO, które zajmuje bardzo ważne miejsce w portfolio naszych kanałów w Polsce. Zależy nam też na budowaniu zasięgu kanału, dlatego cieszymy się, że odtąd będzie on obecny w domach abonentów Multimediów. –
powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, SVP Country Manager Discovery w Polsce.

– Przyjemnie jest komunikować dobre tematy, a do tych niewątpliwie należy informacja, że włączamy nowy kanał METRO. Światowe kino, interesujące seriale i fascynujące dokumenty – to jest to, czego oczekują nasi abonenci, a METRO im to zapewni powiedziała Edyta Bukowska, dyrektor Departamentu Programmingu Multimedia Polska

Jesienią w telewizji METRO zobaczymy m.in. takie hollywoodzkie produkcje, jak „To nie jest kraj dla starych ludzi” w reżyserii braci Coen, „Jaja w tropikach” z Benem Stillerem, „Rzeka życia” – western wyreżyserowany przez Roberta Redforda, „Osadzony” z Sylvestrem Stallone oraz cztery ekranizacje bestsellerowych, gotyckich powieści V.C. Andrews – „Saga Dollangangerów”. Ponadto widzowie kanału będą mogli obejrzeć programy z bogatej biblioteki Discovery, m.in. „Gorączkę Złota”, „Słodki Biznes” i „Megalotnisko we Frankfurcie”. Nie zabraknie też najnowszych dokumentów, jak np. „Drugie oblicze Doliny Krzemowej” czy „Cyfrowy detoks. 90 dni bez Internetu”.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *