MediaTVP

Telewizja Polska podsumowuje 25. edycję „Reklamy Dzieciom”

Aż 920 000 zł – to kwota, która dzięki hojności reklamodawców zostanie przekazana na pomoc potrzebującym dzieciom. Jubileuszową akcję „Reklama Dzieciom” wsparło dziewięciu Reklamodawców.

 

Telewizja Polska od 1993 roku wspiera najbardziej potrzebujące dzieci. Przez ten czas ponad 25 milionów złotych z akcji „Reklama Dzieciom” trafiło do przeszło tysiąca placówek. Ambasadorem 25. akcji „Reklama Dzieciom” była Beata Chmielowska – Olech.

Jesteśmy dumni, że wykorzystując ogromny potencjał telewizji mogliśmy w ciągu 25 lat wesprzeć instytucje, stowarzyszenia i fundacje, które na co dzień wspierają najbardziej potrzebujące dzieci. Cieszy nas to tym bardziej, że co roku możemy liczyć na wsparcie ze strony naszych partnerów biznesowych, od początku akcji wsparło ją aż 95 Reklamodawców – mówi Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy Telewizji Polskiej. 

Fundusze uzyskane w poprzednich akcjach „Reklama Dzieciom” przeznaczono między innymi na: realizację programów terapeutycznych dla dzieci i młodzieży, wyposażenie sal rehabilitacyjno-terapeutycznych, zakup sprzętu terapeutycznego, organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi rodzajami niepełnosprawności.

Dochód z jubileuszowej „Reklamy Dzieciom” w całości zostanie podzielony między instytucje i organizacje, które złożyły prawidłowo wypełniony wniosek w TVP i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP. Informacja o beneficjentach zostanie opublikowana w serwisie www.reklamdzieciom.tvp.pl.

25. edycję „Reklamy Dzieciom” wsparły: Jeronimo Martins S.A., Lotte Wedel Sp. z o.o., Tesco Polska Sp. z o.o., Volkswagen Group Polska Sp. z o.o., Mlekovita, Bank Pekao S.A., Getback S.A., Nestle Polska oraz PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Informacje dotyczące akcji znajdują się również na stronie: www.reklamdzieciom.tvp.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *