Telewizja Puls i TVN Media kontynuują współpracę brokerską

Telewizja Puls – trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, oraz TVN Media Sp. z o.o. podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.

 

Od 1 lipca br. biuro reklamy TVN Media, pod marką Premium TV, wprowadza zmiany w ofercie multisponsoringu kontekstowego i demograficznego. Zmianie ulegną pakiety Multisponsoring kobieta, Multisponsoring mężczyzna, Multisponsoring miasta oraz produkty kontekstowe Lifestyle, dom, ogród i Męskie pasje. Do oferty multisponsorskiej Premium TV dołączą także Discovery Channel i TLC.

Od 1 lipca br. do pakietu Multisponsoring kobieta dołączą kanały filmowo-serialowe: Ale Kino+, AXN Spin, Comedy Central oraz lifestylowe Domo+. Jednocześnie ofertę multisponsorską Premium TV wzbogacą dwie najchętniej oglądane stacje z portfolio Discovery Media: Discovery Channel i TLC. Oba kanały będą dostępne w pakiecie Multisponsoring miasta. Discovery Channel wejdzie także w skład Multisponsoring mężczyzna i do produktu kontekstowego Męskie pasje. TLC wzmocni pakiety Multisponsoring kobietaoraz Lifestyle, dom, ogród.

Oferta sponsorska Premium TV to różnorodne formy zakupu, które umożliwiają optymalne dopasowanie kampanii sponsoringowej do planów komunikacyjnych i celów biznesowych reklamodawców. Billboardy sponsorskie można kupić w ramach trzech typów produktów: monosponsoringu oraz multisponsoringu kontekstowego i multisponsoringu demograficznego.

Zakup billboardów w monosponsoringu umożliwia precyzyjny wybór sponsorowanego programu na dowolnym kanale z oferty Premium TV.

Multisponsoring kontekstowy oferuje możliwość zakupu kampanii sponsorskiej przy programach o konkretnej tematyce oraz o najwyższych wskaźnikach dopasowania (affinity) w najpopularniejszych grupach docelowych. W ofercie znajdują się poniższe pakiety:

  • Kobiece kino i serialeKulinaria, oraz Lifestyle, dom, ogród – to oferta skierowana do kobiet;
  • Męskie kino i seriale oraz Męskie pasje – to pakiety kontekstowe stworzone, aby dotrzeć do męskiej części widowni;
  • Młodzieżowa rozrywka – to pakiet skierowany do osób w wieku 13-29 lat.

Multisponsoring demograficzny daje możliwość zakupu dowolnej liczby billboardów
w ramach sprofilowanych pakietów demograficznych, gwarantując jednocześnie szerokie dotarcie
do najpopularniejszych grup docelowych i efektywność kosztową porównywalną do kampanii spotowej.

W portfolio demograficznym znajduje się pięć produktów:

  • Multisponsoring kobietaMultisponsoring mężczyzna i Multisponsoring miasta
    – to pakiety skierowane do miejskich grup docelowych, najbardziej pożądanych przez reklamodawców;
  • Multisponsoring zasięg MUX – gwarantuje zasięgowe dotarcie do widzów ogólnopolskich kanałów o naziemnej dystrybucji cyfrowej (TV Puls, Puls2, TTV, TVN7 oraz WP);

Multisponsoring zasięg kobieta+ – to najnowszy pakiet, wprowadzony jesienią ubiegłego roku. Umożliwia on komunikację z szerokimi kobiecymi grupami docelowymi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *