Telewizja WP liderem na MUX8

W styczniu 2018 roku Telewizja WP zajęła pierwsze miejsce wśród stacji nadających na MUX8 i utrzymała dynamikę wzrostu na poziomie 350%. Największą oglądalność w miesiącu zdobył serial Ucho Prezesa, emitowany po raz pierwszy w telewizji.

Średni dobowy udział Telewizji WP w grupie komercyjnej all 16-49 wyniósł 0,36% (9 677 widzów). Telewizja WP utrzymała tym samym dynamikę wzrostu na poziomie 350%. Najpopularniejszym programem w Telewizji WP w styczniu było Ucho Prezesa, od 21 stycznia emitowane w każdą niedzielę i poniedziałek o godzinie 20:00. WP to jedyna stacja, która otrzymała od Showmax wyłączne prawa nadawania serialu w telewizji. Kolejne miejsca zajęły: film fabularny Chłopak pod choinkę oraz programy Cuda współczesności, Zamieszkajmy nad wodą i Megafabryki.

Zajęcie pierwszego miejsca na MUX8 jest kolejnym dowodem trafności przyjętej strategii programowej. Ucho Prezesa było strzałem w dziesiątkę. Serial trafia m.in. do widzów, którzy o nim słyszeli, ale nie mieli okazji go obejrzeć. Zrobimy wszystko, żeby utrzymać pozycję lidera na MUX8, a plany programowe na nadchodzące miesiące mamy bardzo bogate – mówi Barbara Bilińska, dyrektor programowa Telewizji WP.

Wiosną w Telewizji WP pojawią się m.in. premierowy, trzeci sezon Ucha Prezesa, którego odcinki emitowane będą tuż po premierze na platformie Showmax, ale przed YouTube; 4. i 5. seria Mistrzów Kabaretu w doborowej obsadzie, serial dokumentalny W poszukiwaniu Boga z Morganem Freemanem oraz wiele nowości z kategorii knowledge i lifestyle.

Telewizja WP to światowe seriale nieemitowane wcześniej w polskich kanałach otwartej telewizji, autorskie programy publicystyczne i lifestylowe. Telewizja WP nadaje od grudnia 2016 roku. Dostępna jest jako telewizja naziemna na ósmym multipleksie (MUX8) oraz w najlepszych sieciach kablowych i na platformie NC+.

Dane na podstawie NAM: 01.2017; 01.2018; all 1649.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *