Sport w TV

Tiger Woods i należące do Discovery GOLFTV ogłaszają długofalową, globalną współpracę

W ramach strategicznego partnerstwa pomiędzy Discovery i PGA TOUR, GOLFTV ogłosił ekskluzywną, długoterminową, globalną współpracę w zakresie tworzenia kontentu z Tigerem Woodsem, zwycięzcą 80 turniejów z cyklu PGA TOUR i 14-krotnym triumfatorem najważniejszych turniejów golfowych.

 

Od stycznia 2019 GOLFT TV, nowa globalna marka oferująca transmisje na żywo i na żądanie stworzona wspólnie przez Discovery i PGA TOUR, rozpocznie współpracę z Tigerem Woodsem, opierającą się na tworzeniu niepowtarzalnych materiałów. Dzięki temu fani dostaną wyjątkowy, regularny dostęp do życia, treningów i występów sportowych ikony golfa. Kibice będą mieli możliwość poznania legendy tej dyscypliny z niepokazywanej wcześniej strony. Poprzez ekskluzywne materiały dostępne jedynie w GOLFTV będą mogli zajrzeć za kulisy jego przygotowań do turniejów, treningów i codzienności zawodowego golfisty.

– Przyglądałem się jak Discovery i prezes firmy David Zaslav budują globalną platformę sportową poprzez Eurosport, transmisje z igrzysk olimpijskich i uruchomienie we współpracy z PGA TOUR GOLFTV. Myślę, że to idealny partner, z którym golf może się rozwijać. Discovery ma światowy zasięg i potrafi przyciągnąć do sportu nowych, młodych widzów. To znakomite połączenie i jestem bardzo szczęśliwy dołączając do sportowego zespołu Discovery powiedział Tiger Woods.

– Wizja GOLFTV jest wyjątkowa – ta usługa ma być miejscem, które zjednoczy fanów golfa na całym świecie, a ja będę mógł się z nimi komunikować. To będzie znakomite ukoronowanie ogromu pracy mojego zespołu oraz Discovery. Będziemy tworzyć treści dla wszystkich. Niezależnie od tego, czy ktoś gra w golfa od dawna, czy dopiero zaczyna, znajdzie coś dla siebie. Będę dzielił się historiami i dawał wskazówki, pokazywał moje podejście do gry – takich materiałów nikt do tej pory nie widział. To dla mnie i dla całej dyscypliny bardzo ekscytujący moment. Dzięki GOLFTV nasz sport może się rozwinąć na całym świecie i bardzo się cieszę, że mogę być częścią tego procesu. Nie mogę się doczekać aż zacznę dzielić się moją wiedzą i doświadczeniami za pośrednictwem GOLFTV dodał Woods.

– Chcę mieć bieżący i bezpośredni kontakt z fanami golfa i osobami uprawiającymi ten sport na całym świecie. To dla mnie bardzo ważne, aby rozmawiać o tym, na czym nam zależy: co dzieje się na polu, jak poprawić swoją grę, jak zmniejszyć liczbę uderzeń, jak wygrać ze znajomymi? David Zaslav pokazał mi, że GOLFTV ma zjednoczyć kibiców i graczy, być miejscem, w którym znajdą wszystko, co może ich zainteresować – zauważył Woods.

W ramach współpracy Tiger Woods i GOLFTV planują:

  • Cotygodniowe wideo z ćwiczeniami i instrukcjami, jak poprawić swoją grę
  • Ekskluzywny dostęp do zwyczajów treningowych Tigera Woodsa
  • Wejście za kulisy przed turniejami PGA TOUR i po nich
  • Unikalne, ekskluzywne komentarze po turniejach

 

 

– Możliwość dawania wskazówek, pokazywania kolejnych zagrań jest bardzo ekscytująca. Zawsze skupiałem się na swojej grze i moje doświadczenie może pomóc graczom na całym świecie, zarówno tym doświadczonym, jak i początkującym. Zawsze można coś poprawić w grze! W ten sposób chcę dać coś od siebie ludziom, którzy kochają golfa. Jeśli mogę mieć wpływ na nowe pokolenie, to jest naprawdę coś wyjątkowego – podsumował Tiger Woods.

GOLFTV będzie miało wyłączne prawo do materiałów wideo na wszystkich rynkach, na których obecne jest Discovery.

– Z wielką radością witam Tigera Woddsa w rodzinie Discovery i GOLFTV. Prawdziwa supergwiazda dołącza do naszego zespołu światowej klasy twórców i marek. Sercem Discovery jest najwyższa jakość opowiadania historii za pośrednictwem prawdziwych, zaufanych i wiarygodnych głosów. Tiger jest najlepszym przykładem sportowca i osobistości, która przyciąga uwagę ludzi na całym świecie. Nasze globalne partnerstwo z Tigerem doskonale obrazuje strategię Discovery nawiązywania ekskluzywnej współpracy z największymi gwiazdami i wykorzystywania międzynarodowego zasięgu i możliwości technologicznych, które pozwalają przyciągać widzów i budować długoterminową wartość – powiedział David Zaslav, Prezes i CEO Discovery. – Jestem przekonany, że z Tigerem GOLFTV szybko stanie się najwyższym standardem usługi sportowej, która da fanom golfa wszystko, czego tylko mogą oczekiwać – dodał Zaslav.

Partnerstwo GOLFTV i Tigera Woodsa ogłoszone jest w idealnym momencie kariery amerykańskiego golfisty, który w znakomitym stylu wrócił do rywalizacji na najwyższym poziomie, czego podsumowaniem było zwycięstwo we wrześniowym TOUR Championship.

– Jesteśmy zaszczyceni mogąc powitać Tigera w zespole GOLFTV. Nikt inny nie ma takiego wpływu na golfa na całym świecie, ani takiej rzeszy fanów jak Tiger. Ma ogromną wiedzę, którą chce się dzielić, a my możemy dać mu platformę o globalnym zasięgu i dostęp do fanów na ponad 200 rynkach. Nasze długofalowe partnerstwo z Tigerem odzwierciedla dążenie do stałego rozwijania GOLFTV aż stanie się miejscem, w którym fani będą mogli dowiedzieć się o tym sporcie absolutnie wszystkiego – powiedział Alex Kaplan, President i General Manager Discovery Golf.

 

 

Usługa GOLFTV uruchomiona w partnerstwie z PGA TOUR będzie dostępna dla fanów od stycznia 2019*. Obok ponad 2000 godzin relacji na żywo rocznie w GOLFTV dostępne będą także ekskluzywne materiały na żądanie. Kibice golfa będą mogli obejrzeć na żywo m.in. sześć Tourów z cyklu PGA TOUR oraz blisko 150 innych turniejów rocznie, w tym THE PLAYERS Championship, FedExCup Playoffs oraz Presidents Cup.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *