„Tor” to najnowsza kampania autorstwa Leo Burnett dla sieci komórkowej Orange Polska

7 września ruszyła kolejna odsłona kampanii „Orange zbliża”, reklamująca światłowód, który przyspieszył do 1 Gigabita na sekundę.

 

W najnowszym spocie Orange występuje rodzina, w której jeden z synów, entuzjasta prędkości, buduje w całym domu oszałamiających rozmiarów tor wyścigowy. W krótkim czasie trwania reklamy i przejazdu superszybkim samochodzikiem przez dom cała rodzina jest w stanie pobrać lub udostępnić ogromną ilość treści dzięki najszybszemu internetowi światłowodowemu od Orange. Dodatkową atrakcją jest Smart Wi-Fi Box, który sprawia, że niezawodny internet jest dostępny we wszystkich zakamarkach domu czy mieszkania.

 

 

Szybki internet dostępny w każdym kącie domu. Szukaliśmy prostego przełożenia, które zbliża całą rodzinę i znaleźliśmy je w postaci zabawki, którą każdy chciałby się pobawić – o koncepcji kreatywnej mówi Jacek Szulecki, Creative Director Leo Burnett Warsaw.

Kampania skierowana jest nie tylko do nowych klientów, ale też obecnych, którzy korzystają z usługi w opcji 600 Mb/s. Orange oferuje im jeszcze szybszy internet, bez żadnych dodatkowych formalności i w dotychczasowej cenie. Z promocji można skorzystać do 9 listopada.

Równolegle ze spotem (30”) w telewizji ruszyła kampania w radiu, a także w prasie i mediach społecznościowych.  Emisja reklamy w kinach w całej Polsce wystartuje 19 września.

Z ramienia agencji za realizację kampanii odpowiadają:

Strategia:

  • Adam Nowakowski, Planning Director Leo Burnett.

Kreacja:

  • Jacek Szulecki, Creative Director Leo Burnett
  • Zespół kreacji: Patryk Michoń, Copywriter Leo Burnett, Sylwia Rękawek-Michoń, Art Director Leo Burnett.

Client Service:

  • Małgorzata Bęczkowska, Account Director
  • Katarzyna Barczuk, Account Supervisor.

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg's, KraftHeinz, McDonald's, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.

Zobacz także

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz