MediaTVN Discovery PolskaZapowiedzi TV

TTV wiosenne rekordy i jesienne nowości

Po udanych dwóch sezonach „Drugiej Twarzy” i znakomitej współpracy z ekspertami, TTV wykorzysta potencjał Malwiny Wędzikowskej i Łukasza Urbańskiego. Już tej jesieni TTV zaprasza na ich autorskie programy, w których zaprezentują szeroką paletę swoich możliwości!

 

 

 

 

Malwina Wędzikowska zadebiutuje w roli prowadzącej nowy program „Ostatnia szansa”. W serii pojawią się mężczyźni, którzy z różnych powodów przestali o siebie dbać lub nie wiedzą jak się zabrać za zmianę swojego wyglądu. Męscy bohaterowie, zgłoszeni przez swoje żony, matki oraz innych bliskich, trafią w ręce Malwiny, której zadaniem będzie wymyślenie nowego, atrakcyjnego wizerunku.

Malwina dała się poznać widzom „Drugiej Twarzy” jako ekspertka, która wie jak pracować nad wizerunkiem, by osiągnąć konkretny, zamierzony efekt. Dlatego idziemy za ciosem i ten potencjał wykorzystamy w nowym autorskim programie, który zobaczymy na antenie TTV jesienią. Tym razem w ręce Malwiny trafią panowie, których wygląd będzie wymagał natychmiastowej zmiany. To będzie pierwszy taki format na naszym rynku, w którym metamorfozom poddamy mężczyzn.”– zapowiada Lidia Kazen dyrektor programowa TTV, prezes zarządu Stavka Sp. z o.o.

W każdym odcinku pojawi się dwóch bohaterów. Każdy z nich otrzyma kilka propozycji stylizacji ubioru oraz fryzur. Zmiana będzie również najbliższych osób z otoczenia bohatera.

“O ile kobiety mają mnóstwo wskazówek, setki tytułów prasowych i programów w telewizji, które pomagają im w odnalezieniu własnego stylu, o tyle mężczyźni od dziś, no cóż… będą mieli mnie. 🙂 To „Ostatnia Szansa” na to, by zmienić swój świat, poznać elementarz męskiej elegancji i odnaleźć sens. Nie zapomnimy też o kobietach! Zapraszam już wkrótce na antenę TTV” – zachęca Malwina Wędzikowska, kostiumograf, projektantka, stylistka gwiazd.

W kwietniu telewizja TTV odnotowała rekordowy udział miesięczny 3,0% SHR, a 23 kwietnia 2018 roku pobiła dzienny rekord oglądalności w historii stacji osiągając udział 4,7 % SHR w grupie komercyjnej (A 16-49). Był to czwarty wynik oglądalności tego dnia, pozycjonujący stację po raz kolejny w pierwszej czwórce kanałów ogólnopolskich! Warto podkreślić, że od 2013 r. udziały stacji w grupie komercyjnej (A16-49) wzrosły o 159%.

Telewizja TTV ma swój niepodrabialny charakter programowy. Prawdziwym hitem kwietnia okazał się „Gogglebox. Przed telewizorem”, który 23 kwietnia 2018 zanotował prawie 16% SHR w grupie komercyjnej.

Dane: NAM, SHR%, AMR, A 16-49, 2013 – IV 2018

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *