BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

TVN liderem oglądalności w czasie Top of The Top Sopot Festival – blisko 1,5 mln widzów przed telewizorami!

Za nami cztery dni pełne muzycznych emocji podczas Top of The Top Sopot Festival. Opera Leśna w Sopocie rozbrzmiewała utworami największych polskich gwiazd, co przełożyło się na doskonałe wyniki oglądalności. Festiwal zapewnił stacji TVN pozycję lidera we wszystkich kluczowych grupach wiekowych i odnotował wzrost widowni rok do roku!

 

Średnia widownia tegorocznego festiwalu wyniosła 1,44 mln osób, co stanowi wzrost o 236 tys. widzów w porównaniu do poprzedniego roku. Zasięg wydarzenia wzrósł o 300 tys., a udział w rynku osiągnął 14,89% wśród wszystkich widzów. W grupie wiekowej 20-54 wynik wyniósł 15,68%, a wśród widzów w wieku 16-49 – 15,44%. Największym zainteresowaniem cieszył się trzeci dzień festiwalu, który przyciągnął 1,55 mln widzów.

Top of the Top Sopot Festival odbył się w dniach 19-22 sierpnia. Każdego dnia Opera Leśna rozbrzmiewała dźwiękami utworów najpopularniejszych polskich wykonawców. Wśród artystów, którzy wystąpili przed sopocką publicznością i widzami TVN byli między innymi: Ewa Bem, Urszula, Felicjan Andrzejczak, De Mono, Kayah, Sarsa, Kępiński >|< Kowalonek, Andrzej Rybiński, Wilki, Enej, Margaret, Blue Cafe, Natalia Nykiel, Wanda i Banda, Wiktor Dyduła, Kasia Kowalska, Natalia Szroeder i Rubens.

W ramach festiwalu młodzi artyści rywalizowali o statuetkę Bursztynowego Słowika, którą zdobył Oskar Cyms dzięki głosom widzów. Trzeci wieczór festiwalu wyróżniał się zaskakującymi aranżacjami znanych utworów oraz obecnością gwiazd stacji TVN, stanowiąc jednocześnie inaugurację jesiennego sezonu ramówkowego grupy TVN Warner Bros. Discovery. Całe wydarzenie zwieńczył spektakularny koncert “Legendy polskiej muzyki” z towarzyszeniem orkiestry. W części zatytułowanej “Legendy polskiego hip-hopu” na scenie pojawili się Hemp Gru, Kaliber 44, Molesta Ewenement, O.S.T.R, Paktofonika, Fenomen i Bisz. Ten wyjątkowy występ na sopockiej scenie zdobył ogromne uznanie publiczności.

foto,źródło. TVN Warner Bros. Discovery Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *