TVN nawiązuje współpracę z AdEmotion!

TVN wybrał startup, którego rozwój będzie wspierać jako partner programu akceleracyjnego dla startupów MIT Enterprise Forum CEE (https://mitefcee.org/). AdEmotion specjalizuje się w profilowaniu psychograficznym użytkowników sieci. W ramach partnerstwa startup zostanie objęty mentoringiem ekspertów TVN oraz będzie uczestniczył w pięciotygodniowych warsztatach prowadzonych przez MIT Enterprise Forum CEE.

 

 

 

Fundacja Przedsiębiorczości Technologicznej od pięciu lat prowadzi program akceleracji startupów z Polski oraz regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Wchodzi w skład globalnej sieci MIT Enterprise Forum, afiliowanej przy najlepszej na świecie uczelni technologicznej – Massachusetts Institute of Technology.

W marcu tego roku TVN, będący częścią Grupy Discovery, dołączył do grona partnerów organizacji. Pośród członków akceleratora szukał innowacyjnych rozwiązań w dziedzinach związanych z nowymi technologiami, sztuczną inteligencją oraz rozwojem produktów online na rynku mediów.

Partnerstwo z MIT Enterprise Forum CEE to dla nas powód do dumy, a także nasz mały udział w rewolucji technologicznej, której jesteśmy świadkami. Świat mediów zmienia się z każdym dniem, kolejne pojawiające się rozwiązania na rynku wymagają nowych, jeszcze bardziej innowacyjnych pomysłów. Współpracując z Fundacją i wspierając młode, kreatywne firmy z branży, aktywnie uczestniczymy w rozwoju cyfryzacji.komentuje Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN Discovery Polska odpowiedzialny za obszar digital.

Spośród ponad 200 aplikacji zgłoszonych do obecnej edycji konkursu TVN zdecydował się na współpracę ze spółką AdEmotion.

Przy milionach osób, które codziennie mają kontakt z naszymi treściami online, dane są podstawą zindywidualizowanego podejścia oraz zrozumienia ich potrzeb i preferencji. Współpraca z AdEmotion pozwoli nam rozszerzyć obecną demograficzną i behawioralną perspektywę o wymiar psychograficzny, czyli możliwość brania pod uwagę osobowości, wartości, czy preferencji wizualnych naszych Użytkowników.
mówi Marcin Choiński, Head of Data & AI w TVN Discovery Polska.

AdEmotion to platforma łącząca big data z badaniami naukowymi. Na podstawie różnych śladów cyfrowych przewiduje osobowość, wartości oraz preferencje estetyczne odbiorcy. Dzięki temu zwiększa potencjał marek, projektując doświadczenia konsumenckie i wdrażając rozwiązania poprzez identyfikację kluczowych wartości i motywacji działań konsumentów. Doświadczenia te buduje na każdym styku marki z klientem. W efekcie dwucyfrowo zwiększa konwersje kampanii marketingowych.

Współpraca w ramach programu akceleracyjnego MIT EF CEE z partnerem TVN Discovery jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, szansą, ale i zobowiązaniem. TVN Discovery jest najbardziej innowacyjną i zdigitalizowaną grupą medialną w Polsce, dlatego wierzymy, że nasz projekt zostanie zrealizowany zgodnie z założeniami i przyniesie oczekiwane, obopólne korzyści. Już na etapie eliminacji do akceleratora czuliśmy chemię pomiędzy naszymi zespołami, dlatego jesteśmy przekonani, że ta synergia wiedzy naszych naukowców i doświadczenia ekspertów z TVN oraz Discovery przełożą się na sukces projektu. mówi Aleksander Reiff, Founder&CEO AdEmotion. Na rynku mamy skomplikowane narzędzia, które pozwalają przewidywać zachowania użytkowników, ale zazwyczaj opierają się one na bardzo naiwnym modelu ich funkcjonowania. Skoro ktoś kupił węgiel i podpałkę, to organizuje grilla, więc podsuniemy mu pod nos kiełbasę i musztardę. Jeżeli konsument kupuje pieluszki, to za jakiś czas będzie kupować produkty dla troszkę starszego dziecka. Możemy dokonać ekstrakcji tego rodzaju wiedzy z danych sprzedażowych. AdEmotion zbudował modele predykcyjne pozwalające głębiej zrozumieć zachowania użytkowników i ich cechy osobowości. Możemy o użytkowniku powiedzieć znacznie więcej niż rozwiązania konkurencyjne. Wiedza ta pozwala skuteczniej spersonalizować content wywołując preferowaną akcję u klienta – dodaje Reiff.

W ramach partnerstwa startup AdEmotion zostanie objęty półrocznym mentoringiem ekspertów TVN, a także weźmie udział w pięciotygodniowym cyklu warsztatów organizowanym przez MIT Enterprise Forum CEE.

Aktualnie trwa rekrutacja do 4. edycji programu akceleracyjnego dla startupów MIT Enterprise Forum CEE, któremu ponownie partneruje TVN.  Zgłoszenia można wysyłać do 28 czerwca poprzez formularz aplikacyjny dostępny na stronie www.mitefcee.org.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *