DVB-TMediaTVN Discovery PolskaZapowiedzi TV

TVN Talent Show ze złotym przyciskiem YouTube’a!

Trzeci kanał TVN Grupa Discovery – TVN Talent Show – osiągnął magiczną liczbę miliona subskrybentów w serwisie YouTube. Tym samym dołączył do elitarnego grona kanałów firmowych – tvnpl i TVN Series – ze złotym przyciskiem play!

 

Choć oferta na YouTube zarówno firmowa, jak i prywatna z każdym dniem rośnie w siłę, profile TVN Grupa Discovery cały czas znajdują swojego wiernego odbiorcę i umacniają swoją pozycję. Niedawno symboliczną liczbę miliona subskrybentów przekroczył kolejny kanał firmy – TVN Talent Show. To już trzeci profil nadawcy, który uzyskał prestiżowy złoty przycisk play. Podobnym wyróżnieniem cieszą się już inne dwa kanały grupy: tvnpl, posiadający ponad 2 mln. subskrypcji oraz TVN Series zrzeszający niemalże 1,5 mln. subskrybentów.

Według danych YouTube Analytics średnia miesięczna liczba wyświetleń w 2021 r. na kanale TVN Talent Show wynosi 14,5 mln. W samym lutym kanał odwiedziło 3,4 mln internautów (Unique Users).

“TVN Talent Show to już trzeci kanał YouTube należący do TVN Grupa Discovery, który przekroczył magiczną granicę miliona subskrybentów. To dla nas ogromy powód do dumy. Cieszymy się, że nasz kontent podoba się i angażuje widzów, a gwiazdy i uczestnicy naszych programów nieustannie budują coraz większe grono wiernych fanów! Sukces ten nie byłby możliwy bez fantastycznego zespołu YouTubowego, którym zarządza Katarzyna Jabłońska. To oni są w bieżącym kontakcie ze społecznością online’ową, tworzą nowe pomysły i odpowiadają na potrzeby widzów”mówi Katarzyna Johansson, dyrektor ds. strategii kontentu online, TVN Grupa Discovery.

“Złoty przycisk YouTube to dla nas bardzo ważne wyróżnienie. Daje nam motywację do dalszego działania i rozwoju pomysłów na YouTubie i nie tylko! Obiecujemy, że przed Wami jeszcze wiele nowych i zaskakujących rzeczy”mówi Katarzyna Jabłońska, MCN content manager, TVN Grupa Discovery.

Kanał TVN Talent Show zadebiutował w serwisie YouTube w maju 2016 r. Od początku swojego istnienia odpowiada za promocję treści popularnych programów rozrywkowych TVN Grupa Discovery takich jak:, „Mam Talent”, występów artystycznych z „Dzień Dobry TVN” czy „Lego Masters”.

Podium należy do programu „Mam Talent”, którego aż trzy fragmenty znajdują się wśród filmików z największą liczbą wyświetleń:

1. Dzieciaki prosto z więzienia – fragment wrzucony na specjalną prośbę fanów, 65 mln. odtworzeń (https://www.youtube.com/watch?v=zsgvfmpkxn4)

2. Agnieszka Chylińska oniemiała podczas tego występu – 36 mln. odtworzeń (https://www.youtube.com/watch?v=bK62pcXh7XU)

3. 4-letnia Marcelinka rozkochała w sobie wszystkich na castingu do “Mam Talent!” – 32 mln. odtworzeń (https://www.youtube.com/watch?v=SdZztV8d1bI)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *