MediaNC+TVN Discovery Polska

TVN Top Marką 2017 roku

TVN już po raz dziesiąty został najpopularniejszą marką na rynku telewizyjnym, uzyskując tytuł Top Marki 2017. To prestiżowe wyróżnienie przyznawane przez magazyn „Press” oraz agencję informacyjną „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. TVN, jako najczęściej i najlepiej opisywany brand, otrzymał także tytuł Top Marki 10-lecia.

 

 

 

 

W tegorocznym rankingu „Top Marka” po raz kolejny zwyciężyła telewizja TVN. Stacja była niekwestionowanym liderem nie tylko w publikacjach prasowych, ale również w mediach społecznościowych. Z kolei w internecie najpopularniejszą marką został kanał informacyjny TVN24.

TVN od początku jest liderem w swojej kategorii. Podobnie do lat poprzednich, na kolejnych miejscach uplasowały się: Polsat, TVP 1 i Polsat Sport.

Top Marka to wspólny projekt magazynu „Press” oraz agencji informacyjnej „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, który co roku wskazuje najczęściej i najlepiej opisywane brandy w prasie, najpopularniejsze marki w internecie oraz mediach społecznościowych. W jubileuszowym wydaniu raportu  przeanalizowano dotychczas ponad 2,2 mln materiałów prasowych, w których informowano

o branych pod uwagę markach. Wzmianek o analizowanych brandach poszukiwano w 5,2 mln materiałów online (od 2013 roku) oraz 25,6 mln postów w social media (od 2015 roku). Analizie poddano 14 branż: bankowość, energetyka, farmacja, branża IT, kosmetyki, sieci handlowe, radio, artykuły spożywcze, stacje paliwowe, telefony GSM, telekomunikacja, telewizja, ubezpieczenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *