TVO – Nowy kanał testowy w Cyfrowym Polsacie?

26 września na jednym z transponderów Cyfrowego Polsatu pojawił się nowy kanał testowy o tajemniczej nazwie Kanema woyesa.
 
Na chwilę obecną oficjalnie nie wiadomo, co może się pod nim kryć. Być może w miejsce testu pojawi się telezakupowy kanał TVO – który ma rozpocząć nadawanie 2 października.
Parametry:
Eutelsat Hot Bird 13E o częstotliwości 12,188 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 3/4; (DVB-S2/8PSK).
Test znajduje się na kanale 888 listy Cyfrowego Polsatu.
Na początek października 2017 zapowiedziano uruchomienie nowego projektu o nazwie tvo. Ma to być dostępna w telewizji i internecie platforma pozwalająca na zakup produktów z wielu segmentów i reklamowanie przez producentów ich towarów. – Tvo nie będzie kolejnym kanałem telesprzedażowym. Naszym celem jest zbudowanie profesjonalnej oferty „home shopping”, która będzie oparta o telewizję, internet i urządzenia mobilne – zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl. Michał Cieśla, prezes zarządu TVO.
Projekt tvo ma wystartować 2 października br. Ma to być ogólnopolska platforma zakupowo – sprzedażowa oparta o dedykowany kanał telewizyjny w dystrybucji kablowej i satelitarnej o nazwie tvo i serwis e-commerce pod adresem tvo.pl.
Szefami projektu są Michał Cieśla (prezes zarządu TVO, były prezes Mango Media) oraz Olgierd Dobrzyński (wiceprezes ds. rozwoju biznesu TVO, były szef Discovery Networks i Eurosport w Europie Środkowo-Wschodniej oraz wieloletni członek zarządu Grupy TVN).
Michał Cieśla w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl przybliża szczegóły funkcjonowania zapowiadanego projektu.
– Telewizyjno-internetowa platforma tvo będzie miejscem wygodnych zakupów produktów dla klientów dokonujących zamówień z dowolnego miejsca, zapewniająca szybką dostawę, bezpieczne płatności, ofertę sprzedaży ratalnej, 120 dni na zwrot oraz profesjonalny bezpłatny serwis call center – zapowiada Cieśla. – Bardzo stawiamy na formaty wideo, jakość, bezpieczeństwo transakcji i dostaw oraz wygodę naszych klientów. Nad uruchomieniem tvo i tvo.pl od ponad roku pracuje zespół profesjonalistów mających ogromne doświadczenie zarówno w e-commerce, jak i w mediach elektronicznych.
Z informacji uzyskanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że na starcie kanał tvo będzie dostępny na platformie Cyfrowego Polsatu oraz na żywo w serwisie tvo.pl. W ciągu pół roku firma planuje osiągnąć zasięg na poziomie 80 proc. pokrycia dystrybucji kablowej i satelitarnej. Docelowo ma to być 100 proc. zasięgu w tym segmencie, a także na żywo na stronie tvo.pl oraz w dedykowanej aplikacji mobilnej.
Strona internetowa TVO: https://tvo.pl/
źródło: Cyfrowypolsatnews.pl
 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *