BadaniaMediaTVP

TVP Info liderem kanałów informacyjnych

Według NAM* we wtorek, 16 listopada TVP Info uzyskało rekordowe od lutego udziały, które wyniosły 7,14% w grupie 4+ oraz 4,2% w grupie 16-59 i zapewniły antenie pozycję lidera wśród kanałów informacyjnych. Aż 9 w TOP10 programów informacyjnych należało wczoraj do TVP Info. Wzrost udziałów, który wynosi ponad 17,9% w grupie 4+, kanał odnotowuje od początku lutego. Jego udziały w dniach od 1 do 16 listopada 2021 kształtują się na poziomie 5,3% i są najwyższe w rynku.

 

Według NAM ponad 1,2 mln widzów, przy udziałach 10,6%, obejrzało wczoraj „Teleexpress Extra” program TVP Info. Była to największa widownia dnia z wczorajszej oferty programowej kanałów informacyjnych. W TOP10 najliczniej oglądanych programów znalazły się również flagowe serwisy informacyjne TVP, programy publicystyczne i publicystyczno-satyryczne.

Wśród serwisów informacyjnych najliczniej obejrzał się „Teleexpress”. Jego widownia w TVP1 i TVP Info wyniosła 3,5 mln widzów przy udziałach 34%. To rekordowa widownia programu od lutego 2021 r. Z kolei główny serwis informacyjny TVP „Wiadomości” obejrzało na obu antenach 3,2 mln widzów, najwięcej od czerwca tego roku. Łączne udziały programu wyniosły 23,5%. Również wieczorny serwis informacyjny TVP Info cieszył się dużym zainteresowaniem. Program zgromadził 755 tys. osób.

Widzowie poszukiwali wczoraj nie tylko informacji na antenach TVP Info. Licznie obejrzała się również oferta serialowo-rozrywkowa. Serial „M jak miłość” (TVP2) obejrzało najwięcej widzów w sezonie, 3,6 mln osób. Z kolei 1,6 mln osób, najwięcej w sezonie, oglądało serial „Kozacka miłość” w TVP2 i program rozrywkowy „Jaka to melodia?” w TVP1.

*NAM – Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *