BadaniaTVP

TVP Kobieta pokonała we wrześniu TVN Style

Według danych Nielsen Media udziały w grupie wszystkich widzów TVP Kobieta we wrześniu 2022 roku kształtowały się na poziomie 0,35% i były wyższe od kanału konkurencyjnego TVN Style. We wrześniu TVP Kobieta znalazła się na drugim miejscu wśród kanałów lifestylowych przeznaczonych dla kobiet. Udziały TVP Kobieta we wrześniu w grupie 4+ w porównaniu do sierpnia wzrosły o 6%.

 

We wrześniu wśród najliczniej oglądanych programów miesiąca – według NM w grupie 4+ na antenie TVP Kobieta znalazł się grecki serial obyczajowy „Dzikie pszczoły”, który 26 września oglądało średnio 111 tys. widzów, a udziały wyniosły 1,2%. Odcinek serialu „Ojciec Mateusz” 15 września obejrzało 91 tys. widzów (udziały 1.2%), na trzecim miejscu wśród TOP10 programów miesiąca w TVP Kobieta była komedia romantyczna „A jednak miłość!”, którą 23 września oglądało 86 tys. osób, udziały kształtowały się na poziomie 0,93%.
W TOP10 znalazły się też m.in.: film dokumentalny „Home – S.O.S. Ziemia!”, który zgromadził 18 września 76 tys. osób przy udziałach 0,63%, a także 19 września transmisja z uroczystości „Świat żegna królowa Elżbietę II”, którą obejrzało ponad 71 tys. widzów (udziały 0,96%).

Według NM we wrześniu w grupie NTC TVP Kobieta osiągnęła udziały na poziomie 0,99%. Antena znalazła się także na 20 miejscu w TOP30 najchętniej oglądanych kanałów w Naziemnej Telewizji Cyfrowej.

Udanym startem może pochwalić się najnowszy kanał Telewizji Polskiej – TVP Nauka. Kanał już pierwszego dnia emisji, w poniedziałek, 3 października zanotował znaczące wyniki udziałów w rynku, które kształtowały się na poziomie 0,13%. Drugiego dnia nadawania, 4 października udział kanału wzrósł do 0,22% w grupie 4+. Jeszcze wyższy udział – 0,26%, TVP Nauka zanotowała w drugim dniu nadawania w grupie 16-59.

We wtorek, 4 października na pierwszym miejscu z najliczniejszą widownią w TVP Nauka znalazł się magazyn reporterski „Wyprodukowano w Polsce”, program oglądało średnio 56 tys. widzów, udziały kształtowały się na poziomie 0,42% (dane NM).

 

NM* – Nielsen Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *