UPC Polska ogłosiło wyniki za III kw. 2017

 

Wprowadzenie nowej oferty Happy Home, z internetem do 500 Mb/s i nowym pozycjonowaniem marki, oraz dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci internetowej, zwiększyły atrakcyjność i zasięg oferty UPC na rynku w trzecim kwartale 2017. Przyczyniło się to do wzrostu liczby usług cyfrowych do 2 958 300 RGU*, co oznacza 33 300 więcej niż przed rokiem.

 

Istotne wydarzenia III kwartału 2017 r:

  • Start Happy Home i kampanii pozycjonującej markę UPC „Radość z każdej chwili”
  • Wprowadzenie nowej prędkości internetu do 500 Mb/s z nowoczesnym modemem ConnectBox
  • Wzrost liczby klientów telewizji Horizon z usługą Replay TV do rekordowych 420 tys. użytkowników
  • Wprowadzenie nowej oferty dla klientów biznesowych – SOHO
  • Kolejne 40 tys. nowych mieszkań w zasięgu superszybkiej sieci UPC – kontynuacja inwestycji w budowę sieci opartej na światłowodach w ramach programu budowy GIGAsieci przyszłości, w ramach którego w latach 2013-2017 Liberty Global i UPC Polska zainwestowały w Polsce około 1 mld zł.

Frans-Willem de Kloet, Prezes Zarządu UPC Polska:

„Wraz ze startem kampanii Happy Home i nowym pozycjonowaniem naszej marki „Radość z każdej chwili”, zaoferowaliśmy naszym klientom jeszcze szybszy internet i zupełnie nowe doświadczenie niezawodnego domowego Wi-Fi wraz z cieszącą się coraz większą popularnością telewizją nowej generacji Horizon, z której korzysta już ponad 40 proc. naszych klientów. Dzięki dalszym inwestycjom w rozwój, docieramy z naszą ofertą najszybszego internetu i telewizji już do blisko 3,3 mln gospodarstw domowych, a  prowadzone od wielu lat inwestycje w rozwój sieci opartej na światłowodach przyczyniają  się do rozwoju gospodarki cyfrowej i nowoczesnego społeczeństwa.

Na koniec III kwartału 2017 r. 1 426 400 klientów UPC Polska korzystało z 2 958 300 usług (RGU)

Udany start Happy Home, więcej klientów Horizon i Connect Box

Dzięki wprowadzonym pakietom Happy Home z superszybkim internetem o prędkości do 500 Mb/s i modemem ConnectBox oraz kontynuowanemu programowi przyśpieszenia internetu dla obecnych klientów UPC, w trzecim kwartale liczba usług internetowych wzrosła o 5 500 do 1 123 000. Oznacza to przyrost o 36 900 w stosunku do poprzedniego roku. Nasz nowoczesny Connect Box, zapewniający najlepszą jakość Wi-Fi w domu, wybrało kolejne 58 000 klientów, dzięki czemu liczba jego użytkowników przekroczyła na koniec września 300 000.

W trzecim kwartale klienci coraz chętniej wybierali też naszą telewizję przyszłości Horizon wraz z usługą Replay TV. Na koniec września liczba jej użytkowników zwiększyła się o 68 000, co oznacza wzrost do rekordowego wyniku 420 000, który stanowi ponad 40 proc. wszystkich klientów telewizji cyfrowej UPC. Przełożyło się to także na wzrost liczby usług telewizji cyfrowej w trzecim kwartale o 2 600 do poziomu 1 016 500 usług. W porównaniu z poprzednim rokiem to o 26 200 więcej.

Wzmocnienie oferty dla biznesu

Propozycji dla klientów indywidualnych towarzyszyło również wzmocnienie oferty dla klientów biznesowychW biznesowych pakietach UPC klienci otrzymują dostęp do ultraszybkiego internetu opartego na światłowodzie o prędkości do 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania, a także najwyższej jakości Wi-Fi, bogatej oferty kanałów telewizyjnych oraz Multilinii bez limitu, obejmującej bezpłatne połączenia do wszystkich sieci na numery stacjonarne i komórkowe. Do każdego zamówienia UPC dołącza gwarancję jakości usług, czyli zobowiązanie określające gwarantowany czas dostępności usług i naprawy ewentualnej awarii (SLA).

Dalsze inwestycje w rozwój sieci i poszerzanie zasięgu Happy Home

Dzięki inwestycjom na koniec trzeciego kwartału w zasięgu nowoczesnej sieci UPC opartej na światłowodach znalazło się kolejne niemal 40 000 mieszkań, dzięki czemu sieć UPC dociera już do blisko 3,3 mln gospodarstw domowych. To efekt wieloletnich inwestycji Liberty Global i UPC w Polsce, które w ramach programu budowy GIGAsieci przyszłości zainwestowały w latach 2013-2017 blisko 1 mld euro. Jak wynika z ogłoszonego w październiku w Polsce raportu firmy konsultingowej Oxera, przełożyło się to też na około 2,5 mld zł dodatkowych korzyści ekonomicznych i społecznych, będących efektem rozwoju dostępu do ultraszybkiego internetu.

Znaczące inwestycje Liberty Global w Polsce umożliwiły przyspieszenie klientom UPC Polska internetu, dzięki czemu średnia prędkość internetu oferowanego w UPC Polska wzrosła do ponad 100 Mb/s. Co więcej, rozwój infrastruktury w Polsce pozwolił na zwiększenie – w ciągu ostatnich czterech lat – dostępu do sieci GIGAsieci, opartej na światłowodowej technologii,  dla 516 tysięcy gospodarstw domowych.

Callpage oraz Społeczność UPC dla klientów sieci

W III kwartale UPC Polska wprowadziło rozwiązanie, którego celem jest usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4. edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. Ponadto, w sierpniu UPC uruchomiło Społeczność UPC – platformę komunikacji i wymiany wiedzy prowadzoną przez klientów dla klientów.

* RGU – Revenue Generating Unit, czyli liczba sprzedanych usług

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz