„The Voice of Poland” w czołówce na portalach społecznościowych

Popularność „The Voice of Poland” stale rośnie. W pierwszym miesiącu emisji ósmej edycji, program zanotował znaczące awanse i znalazł się w czołówce rankingu* zarówno na Facebooku, jak i Instagramie, wyprzedzając profile tak popularnych produkcji, jak „Kuba Wojewódzki”, „Mam talent”, „Fakty TVN” czy „Top Model”.

 

Czołówka na Facebooku

Liczba fanów strony na Facebooku stale rośnie, obecnie przekraczając 806 tysięcy, co daje jej drugą pozycję na rynku wśród programów telewizyjnych.

Program „The Voice of Poland”, po pierwszym miesiącu emisji ósmej edycji, w kategorii „Programy TV – Aktywni użytkownicy” przegrywa jedynie z serialem „M jak miłość” wyprzedzając m.in programy „Kuba Wojewódzki”, „Fakty TVN”, „Szkoła” czy "Warsaw Shore – Ekipa...” notując przyrost aktywności aż o 448%.

W kategorii „Media tradycyjne - Aktywni użytkownicy” program znalazł się na wysokiej czwartej pozycji, przed m.in. Radiem ZET, TVN czy Gazetą Wyborczą.

Czołówka na Instagramie

W serwisie Instagram, profil programu „The Voice of Poland” obserwuje obecnie ponad 118 tysięcy użytkowników. W kategorii „Marki” program zajmuje 15 miejsce w dwudziestce najbardziej angażujących marek w serwisie i wygrywa z takimi gigantami, jak m.in. Legia Warszawa.

Program we wrześniu znalazł się w pierwszej dziesiątce w kategorii „Media tradycyjne - Obserwujący”, notując najwyższy przyrost procentowy. Zaangażowanie użytkowników stawia program na czwartym miejscu z ponad 320 tysiącami aktywności i średnio 2,5 tysiącami aktywności na jeden post. W tej kategorii profil wyprzedza m.in. „Top Model Polska”, serial „Druga szansa” czy „Na Wspólnej”.

FACEBOOK

W kategorii PROGRAMY TV:

- aktywni użytkownicy - 2 miejsce za serialem „M jak Miłość”, z przyrostem 448%.
Wyprzedzając m.in. „Kuba Wojewódzki”, „Fakty TVN”, „Szkoła”, „Mam talent”
- zaangażowanie - 3 miejsce za „M jak Miłość” i programem „Kabaret na żywo”, z przyrostem 719%.
Wyprzedzając m.in. „Kuba Wojewódzki”, „Fakty TVN”, „Szkoła”, „Mam talent”
- fani - 3 miejsce za „M jak Miłość” i „Mariusz Max Kolonko”, z przyrostem 4%.
Wyprzedzając m.in. „Szkoła”, „Tylko muzyka”, „Fakty TVN”, „Top Model”, „Mam talent”, „Ranczo”

W kategorii MEDIA TRADYCYJNE:

- aktywni użytkownicy - 4 miejsce z przyrostem 448%.
Wyprzedzając m.in. TVN, MTV, 4FunTV, Radio Zet, Eska, Eurosport
- zaangażowanie - 7 miejsce z przyrostem 719%.
Wyprzedzając m.in. TVN, MTV, Radio Zet, Eska, Eurosport
- fani - 14 miejsce  z przyrostem 4%.
Wyprzedzając m.in. „Szkoła”, RMF MAXXX, Canal + Sport

INSTAGRAM

W kategorii MEDIA TRADYCYJNE:

- zaangażowanie - 4 miejsce
Wyprzedzając m.in. topmodelpolska, eskatv, warsawshore_official, projektlady
- obserwujący - 9 miejsce, notując najbardziej dynamiczny i największy w tej grupie, aż 5% wzrost obserwujących w ciągu miesiąca
Wyprzedzając min. tvn24.pl, mtvpolska_official, faktytvn czy gazeta wyborcza

W kategorii MARKI:

- zaangażowanie - 15 miejsce w 20-ce najbardziej angażujących marek na INSTAGRAMIE!

Nie ma jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz