MediaSieci kablowe

W III kwartale 2020 roku UPC Polska

Pomimo bezprecedensowych wyzwań, jakie przyniosła ze sobą pandemia, w III kwartale 2020 roku UPC rozpoczęło ekspansję najwyższej klasy usług cyfrowych w nowych lokalizacjach POPC i na nowo zdefiniowało cyfrową rozrywkę, wprowadzając na rynek najbardziej innowacyjny UPC 4K TV BOX . Przyspieszyło to wzrost bazy klientów o 9 200 nowych subskrybentów, do wyniku 1 503 500, a liczba subskrypcji cyfrowych wzrosła o 23 500, osiągając 3 221 700.

 

NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA III kwartału 2020

  • Ekspansja najwyższej klasy usług cyfrowych UPC: najszybszy internet wśród operatorów ogólnopolskich, cyfrowa rozrywka i usługi mobilne w nowych lokalizacjach objętych sieciami POPC
  • Nowy wymiar telewizyjnej rozrywki dzięki wprowadzeniu na rynek najbardziej innowacyjnego, najmniejszego i ekologicznego dekodera UPC 4K TV BOX
  • Wzrost bazy usług cyfrowych o 13 200 subskrypcji internetu do poziomu 1 263 400 oraz o 18 500 subskrypcji telewizji do poziomu 1 305 800
  • Dalszy wzrost bazy usług mobilnych o 6 100 abonamentów dodanych w III kwartale, co dało wynik 28 300 na koniec września 2020 roku
  • Rozszerzenie zasięgu o 22 600 nowych gospodarstw domowych dodanych w III kwartale, do łącznie 3 606 000 gospodarstw domowych w zasięgu sieci UPC
  • Wspieranie przedsiębiorców, innowatorów i społeczeństwa dzięki 7. edycji Programu Think Big: Think Digital

III kwartał 2020 roku był kolejnym niezwykłym okresem dla UPC Polska i naszych klientów. Rozpoczęliśmy ekspansję naszych usług w nowych lokalizacjach POPC w całej Polsce i wprowadziliśmy najmniejszy, najbardziej innowacyjny i ekologiczny UPC 4K TV BOX, na nowo definiując cyfrową rozrywkę. Pomimo pandemii przyspieszyliśmy nasz rozwój i nadal zdobywaliśmy zaufanie klientów, przekraczając granicę 1,5 miliona klientów. Jestem dumny z tego, jak zespół UPC realizował swoją misję i dążył do dostarczania naszym klientom najlepszych w swojej klasie usług cyfrowych na polskim rynku.Robert Redeleanu, CEO UPC Polska

Ekspansja najwyższej klasy usług cyfrowych UPC w nowych lokalizacjach

W III kwartale 2020 roku UPC rozpoczęło ekspansję swoich usług cyfrowych w nowych lokalizacjach i pozyskało nowych klientów, wykorzystując sieci światłowodowe zbudowane w ramach programu POPC. Dzięki temu do końca 2024 roku rozszerzy zasięg swojej oferty o blisko 1,7 mln gospodarstw domowych w Polsce, umożliwiając nowym klientom korzystanie z najszybszego internetu i najlepszej cyfrowej rozrywki, a także wesprze firmy w maksymalnym wykorzystaniu technologii cyfrowych w trudnych czasach pandemii. Dodatkowo, w III kwartale UPC kontynuowało inwestycje w rozwój obecnej sieci, dodając 22 600 nowych domostw do jej zasięgu, do łącznie 3 606 000 gospodarstw domowych.

Nowy UPC 4K TV BOX na nowo redefiniuje telewizyjną rozrywkę

W III kwartale, jako pierwszy kraj w grupie Liberty Global, UPC wprowadziło na rynek najbardziej innowacyjny, najmniejszy i ekologiczny UPC 4K TV BOX, otwierając przed klientami nowy wymiar cyfrowej rozrywki. Zaprojektowany przez inżynierów Liberty Global przy wsparciu UPC Polska, najnowocześniejszy dekoder łączy w sobie nowoczesny design i kompaktowe rozmiary z innowacyjnymi funkcjami, odpowiadając na różnorodne i najbardziej zaawansowane potrzeby klientów w zakresie rozrywki telewizyjnej. Liczba abonentów telewizji wzrosła o 18 500 kwartał do kwartału, do poziomu 1 305 800 subskrypcji. Liczba użytkowników platformy Horizon, w porównaniu do poprzedniego kwartału, wzrosła o 3 200 i osiągnęła poziom 755 200 klientów, co oznacza wzrost o 42 400 rok do roku.

Najszybszy internet i niezawodność sieci budują zaufanie klientów

W III kwartale 2020 r. dążyliśmy do zapewnienia naszym klientom najwyższej klasy usług podczas zwiększonego zapotrzebowania z powodu pandemii. Liczba użytkowników internetu wzrosła o 13 200 do 1 263 400, co oznacza 52 000 w ujęciu rok do roku. Liczba użytkowników modemu Connect Box, korzystających ze stabilnego internetu, wzrosła w ciągu kwartału o 18 000, a rok do roku o 67 000, do poziomu 734 500. Średnia prędkość internetu osiągnęła 299 Mb/s, co jest rezultatem naszych ciągłych inwestycji w sieć i oferowane produkty.

Wzrost B2B oraz wspieranie firm

UPC Biznes nieprzerwanie dobrze radziło sobie w obliczu pandemii w III kwartale. Zanotowało stabilny wzrost bazy klientów we wszystkich segmentach i realizację założonych przychodów, wspierając nową rzeczywistość on-line, m. in. jako partner technologiczny Pol’And’Rock Festival i nadal ściśle wspierając klientów w obliczu COVID -19.

Kontynuacja działań #actingwithcare podczas COVID-19

Kontynuowaliśmy program #actingwithcare , którego celem jest zapewnienie niezakłóconego świadczenia naszych najlepszych usług cyfrowych, a także zapewnienie naszym klientom dostępu do internetu i rozrywki. Aby wspierać innowacyjnych przedsiębiorców i społeczności, UPC rozpoczęło 7. edycję swojego flagowego programu Think Big pod hasłem Think Digital.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *