BadaniaMediaTVP

W pierwszy czerwcowy weekend widzowie wybrali ofertę TVP

W miniony weekend widzowie licznie oglądali programy informacyjne i dokumentalne przygotowane przez Telewizję Polską. Dużym zainteresowaniem cieszyły się też transmisje „XXVII Spotkań Młodych Lednica 2000. Idź za Barankiem” w TVP1 i TVP3 oraz „Roztańczona Polska. Letnia Trasa TVP” w TVP3. Zarówno w sobotę jak i w niedzielę główne wydanie „Wiadomości” łącznie zgromadziło większą widownię niż programy informacyjne u konkurencji. Liderem anten w piątek i w sobotę była TVP1 z udziałami odpowiednio 8,1% i 6,5%.

 

W sobotę w TVP Info zadebiutował nowy format „Demaskatorzy”, w którym prowadzący Wojciech Mucha i Wojciech Pokora odsłaniają kulisy wojen informacyjnych i propagandowych. Pierwszy odcinek programu, emitowany w wieczornym paśmie TVP Info, obejrzało 500 tys. widzów, co dało 4,8% udziału w rynku. Tego samego dnia, TVP1 i TVP Info, w przeddzień rocznicy odwołania rządu Jana Olszewskiego, wyemitowały film dokumentalny Marcina Tulickiego, „Czyja Polska. Nocna zmiana trzy dekady później”. Łączna widownia programu na obu antenach wyniosła 1,2 mln widzów, przy udziale na poziomie 11,7%.

Również w sobotę w TVP1 i TVP3 widzowie mogli zobaczyć XXVII Spotkania Młodych w Lednicy, największe w Polsce coroczne spotkanie katolickiej młodzieży z Polski i zagranicy. Główną relację ze spotkań w TVP1 obejrzało 1,4 mln widzów (udział w paśmie 15,6%).

W niedzielę, 4 czerwca TVP3 transmitowała czwarty już koncert w ramach cyklu „Roztańczona Polska. Letnia Trasa TVP”. Wydarzenie zgromadziło ponad 550 tys. widzów z udziałem 4,7%. Koncert z Łomży miał najwyższą widownię spośród wszystkich dotąd transmitowanych w TVP3. Dzienne udziały anteny, w grupach 16-59 i 16-49, były najwyższe od maja poprzedniego roku.

Dane: Nielsen Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *