BadaniaMediaTVP

W weekend TVP1 i TVP2 liderami rynku

W piątek, 7 lipca TVP1 była liderem anten z udziałem na poziomie 7,3%. W sobotę, 8 lipca i w niedzielę, 9 lipca na pierwszym miejscu znalazła się TVP2, której udziały wyniosły w sobotę 6,3% i w niedzielę 6,3%. W niedzielę, 9 lipca ponad 1,2 widzów obejrzało w momencie najwyższej oglądalności transmisję w TVP2 wyjątkowego koncertu „Cztery Strony Folku – Międzynarodowy Festiwal Muzyczny w Żywcu”. Najliczniej oglądanym programem weekendu w TVP było piątkowe główne wydanie „Widomości”, które 7 lipca zobaczyło w TVP1, TVP Info i TVP Polonia ponad 1,8 mln osób, przy łącznym udziale na poziomie 21%. W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu aż 6 należało do Telewizji Polskiej (dane NM*).

W miniony weekend Telewizja Polska zorganizowała dwa wyjątkowe wieczory z muzyką korzeni na żywo. Na scenie w Żywcu wystąpili artyści światowego formatu, utalentowani młodzi artyści z różnych kontynentów, a także znakomici polscy artyści czerpiący z folkowych tradycji. W sobotnim koncercie wystąpiła Macy Gray, a także polscy artyści: Halina Mlynkova, Karolina Lizer, grupa InoRos i Kapela Pieczarki. Niedzielny koncert upłynął pod znakiem polskiej muzyki regionalnej. Koncert „Cztery Strony Folku – Międzynarodowy Festiwal Muzyczny w Żywcu” transmitowany w sobotę, 8 lipca i w niedzielę, 9 lipca w TVP2 oglądało średnio 669 tys. widzów, przy średnich udziałach na poziomie 7,3%. W momencie najwyższej oglądalności wydarzenie zobaczyło ponad 1,2 mln widzów.

W sobotę, 8 lipca główne wydanie „Wiadomości” emitowane w TVP1, TVP Info i TVP Polonia obejrzało w sumie ponad 1,6 mln widzów (udział 22%), w niedzielę, 9 lipca łączna liczba widzów „Wiadomości” wyniosła 1,8 mln (udział na poziomie 18%). Zarówno w sobotę jak i w niedzielę główne wydania „Wiadomości” emitowane w TVP1, TVP Info i TVP Polonia wygrały z wieczornymi programami informacyjnymi konkurencji.

W niedzielę, 9 lipca transmisję meczu rozegranego w ramach Siatkarskiej Ligi Narodów Mężczyzn pomiędzy Polską i Japonią w TVP1 obejrzało średnio 1 mln widzów, udział wyniósł 12,9%. Mecz znalazł się w TOP10 programów na rynku telewizyjnym.

Dane: Nielsen Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *