BadaniaMediaTVP

W weekend widzowie wybrali ofertę TVP – sport i rozrywka z najliczniejszą widownią

W niedzielę, 10 września ponad 4,9 mln widzów obejrzało w TVP1 w momencie najwyższej oglądalności mecz eliminacji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2024, mecz Albania – Polska znalazł się na pierwszym miejscu w TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      W sobotę, 9 września kolejnym odcinkiem „The Voice of Poland” zainteresowało się 1,5 mln widzów. W piątek, 8 września ponad 1,2 widzów obejrzało w momencie najwyższej oglądalności transmisję w TVP2 koncertu w ramach cyklu „Polskie biesiady” – „Lata 20., lata 30.”. W niedzielę przez cały dzień Telewizja Polska relacjonowała uroczystości związane z beatyfikacją rodziny Ulmów, transmisję mszy beatyfikacyjnej obejrzało w TVP1 prawie 1 mln osób. W sobotę, 9 września liderem wśród wszystkich anten na rynku telewizyjnym była TVP2, z udziałami na poziomie 7,4%, w niedzielę na pierwszym miejscu znalazła się TVP1 której udziały wyniosły 12,3%. W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu aż 7 należało do Telewizji Polskiej (dane NM*).

      Mecz eliminacji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2024 rozegrany pomiędzy reprezentacją Albanii i Polską oglądało średnio w TVP1 3,9 mln widzów, przy udziałach na poziomie 31,8%.

      Średnia widownia sobotnich odcinków „The Voice of Poland” w TVP2 wyniosła 1,5 mln osób, udziały kształtowały się na poziomie 14,7%, Dwójkowy muzyczny talent show znalazł się również w TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu, program był liderem w swoim paśmie.

      Koncert z cyklu „Polskie biesiady” – „Lata 20., lata 30.” transmitowany w piątek, w TVP2 oglądało średnio 1 mln widzów, udziałach na poziomie 9,4%. W momencie najwyższej oglądalności biesiady zobaczyło ponad 1,2 mln widzów.

      Emitowany również w piątek w TVP1 i TVP Info film dokumentalny poświęcony rodzinie Ulmów – „Historia jednej rodziny” obejrzało łącznie na obu antenach 870 tys. widzów, przy łącznych udziałach na poziomie 9,1%.

      W miniony weekend zarówno piątkowe, sobotnie, jak i niedzielne „Pytanie na śniadanie” wygrało z konkurencją pod względem widowni oraz udziałów w grupie 4+. Piątkowy program oglądało średnio 321 tys. osób, udziały 8,5%, sobotni programem obejrzało średnio 382 tys. osób (udział 8,3%), w niedzielę 403 tys. widzów, przy udziałach na poziomie 6,7%.

      Dane: Nielsen Media

      foto. TVP

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *