BadaniaMediaTVP

W weekend widzowie wybrali „Sanatorium miłości” i finał „The Voice Senior”

W niedzielę, 19 lutego 3,1 mln widzów wg MOR* obejrzało w momencie najwyższej oglądalności „Sanatorium miłości” w TVP1. W sobotę, 18 lutego prawie 3,2 mln widzów zobaczyło w piku transmisję zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w TVP1 i TVP Sport (dane MOR). Sobotni, finałowy odcinek programu TVP2 „The Voice Senior” obejrzało wg MOR w momencie najwyższej oglądalności 2,7 mln osób. W niedzielny wieczór ponad 2,5 mln widzów wg MOR obejrzało w momencie najwyższej oglądalności „Dom pod Dwoma Orłami” w TVP1. Według NM** liderem wśród wszystkich stacji telewizyjnych była w piątek, 17 lutego i w niedzielę, 19 lutego TVP1 z udziałami odpowiednio na poziomie 8,3% i 8,6%. W sobotę, 18 lutego na pierwszym miejscu znalazła się TVP2 z udziałami na poziomie 8,5% W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu aż 8 należało do Telewizji Polskiej (dane NM).

 

W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu, na wysokim drugim miejscu znalazł się program „Sanatorium miłości”, którego średnia widownia w TVP1 wyniosła według NM 2,3 mln osób, przy udziale w paśmie 18,6%, a według MOR program średnio oglądało 3 mln widzów.

Finałowy odcinek „The Voice Senior” był drugim najliczniej oglądanym programem weekendu w TVP. W sobotę, 18 lutego talent show Dwójki był liderem pasma. Program według NM oglądało średnio 2,1 mln widzów przy udziale 20%. Wg MOR program oglądało średnio 2,4 mln widzów.

Niedzielną transmisję zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Rasnovie obejrzało według danych NM w TVP1 średnio 1,8 mln osób, przy udziałach na poziomie 16,2%. Wg MOR zawody oglądało średnio 2,1 mln widzów.

Znakomitą oglądalność zanotowała również sobotnia transmisja skoków narciarskich, zmagania skoczków w TVP1 oglądało średnio wg NM 1,5 mln widzów (udziały 14,8%), a wg MOR konkursem zainteresowało się średnio 2,4 mln osób w TVP1 i TVP Sport.

Wysoką widownię i udziały utrzymuje także serial „Dom pod Dwoma Orłami”. W niedzielę, 19 lutego kolejny odcinek zgromadził średnio 2,3 mln widzów (dane MOR), natomiast według NM serial średnio obejrzało 2 mln osób, przy udziale anteny 14,5%. Serial był również w TOP10 najliczniej oglądanych seriali weekendu, jest także liderem pasma (dane NM).

 

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej

**NM – Nielsen Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *