Prasa - Ksiązka

Wademekum leczenia bólu w najnowszym wydaniu kwartalnika „Opiekun”

Jak udaje się Lucynie Malec godzić macierzyństwo z aktorstwem, w jaki sposób skutecznie pozbyć się bólu oraz kto i w jakim wymiarze może korzystać z bezpłatnej rehabilitacji – odpowiedzi na te, a także wiele innych pytań znaleźć będzie można w nowym numerze „Opiekuna”. Trzecie w tym roku wydanie magazynu ukaże się jutro – w czwartek, 8 sierpnia br.

 

 

Tematem numeru jest ból i sposoby jego leczenia. W specjalnie przygotowanym przez redakcję wademekum czytelnicy przeczytają rozmowę z dr. n. med. Jerzym Jaroszem o najnowszych metodach terapii, znajdą przegląd najpopularniejszych preparatów dostępnych bez recepty wraz z informacjami, który środek jest najlepszy w danej dolegliwości, a także dowiedzą się, gdzie szukać fachowej pomocy, kiedy zmagamy się z przewlekłym bólem.

Bohaterką okładki wydania jest aktorka Lucyna Malec, mama 21-letniej Zosi, która urodziła się z porażeniem mózgowym. W osobistej rozmowie z Angeliką Swobodą gwiazda serialu „Na Wspólnej” opowiada o godzeniu ról w życiu zawodowym i prywatnym, o trudnościach w opiece nad niepełnosprawną córką, wsparciu życzliwych osób, a także o sposobach na radzenie sobie ze stresem i zmęczeniem.

Ponadto w numerze: rehabilitacja dzieci – co oferuje NFZ, jakie dokumenty trzeba przygotować i gdzie starać się o wsparcie finansowe; depresja u chorych na alzheimera – niepokojące objawy oraz sposoby leczenia; choroba Parkinsona – jak wygląda z perspektywy chorującego, a jak z punktu widzenia opiekuna oraz poradnik prawny – w jaki sposób przekazać darowiznę bezpiecznie i zgodnie z przepisami.

Kwartalnik w cenie 9,99 zł o objętości 116 stron dostępny będzie w sprzedaży od jutra – czwartku, 8 sierpnia br. przez trzy miesiące. Partnerem tytułu jest firma SENI. Aktualne wydanie oraz roczną prenumeratę pisma można zamówić za pośrednictwem strony Prenumerata24.pl, natomiast archiwalne numery „Opiekuna” – poprzez stronę Kulturalnysklep.pl.

Wydanie wspiera promocja w radiu (radiostacje Agory), w prasie („Gazeta Wyborcza”, „Wysokie Obcasy” i „Senior”), w telewizji (Romance TV, TVS), w internecie (Gazeta.pl), w kinach sieci Helios oraz na ekranach Cityinfo. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu czasopism Agory.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *