Internet & Gry - Reklama

Weekend.gazeta.pl liderem wśród magazynów online

Magazyn Weekend.gazeta.pl łączy najwyższą dziennikarską jakość z najlepszymi wynikami zasięgowymi w swojej kategorii. Serwis, obchodzący w tym roku siódmą rocznicę powstania, został liderem wśród magazynów online z 2,7 mln RU. Dodatkowo przyciąga uwagę czytelników ponad cztery razy dłużej niż kolejny tytuł w rankingu, czyli średnio przez ponad 13 minut 1.

 

Weekend.gazeta.pl to nowoczesny i atrakcyjny wizualnie serwis premium, w którym publikowane są między innymi reportaże, pogłębione wywiady oraz rozbudowane sylwetki, a artykuły ilustrowane są wielkoformatowymi zdjęciami. Portal przeszedł w tym roku dużą metamorfozę: w odświeżonej odsłonie pojawiły się także nowe cykle, m.in . „Zagrajmy w zielone”, skupiający się na drobnych krokach, które mają ogromny wpływ na środowisko czy „Odpocznij”, w którym opisywane są intrygujące, szerzej nieznane miejsca w Polsce i za granicą. Specjalnie na wakacje zaplanowana została również publikacja tekstów m.in. o modzie na podróżowanie pociągami nocnymi, turystyce medycznej z Polski i do Polski, edukacji seksualnej w Czechach oraz o Bugsy Siegelu – założycielu Las Vegas, gangsterze i celebrycie.

– Weekend.gazeta.pl wyznacza nowe standardy pisania i pokazywania jakościowych treści na polskich portalach Anna Budyńska, redaktor naczelna Weekend.gazeta.pl. – Tę jakość doceniają także nasi czytelnicy, o czym świadczą najlepsze wyniki w naszej kategorii. Bardzo cieszy nas zwłaszcza fakt, że przyciągamy uwagę użytkowników najdłużej. To udowadnia, że przygotowywane przez redakcję treści są interesujące, a historie naszych bohaterów – niesztampowe – dodaje Budyńska.  

W serwisie Weekend.gazeta.pl przygotowana została także wyjątkowa oferta dla reklamodawców, uwzględniająca m.in. elastyczną siatkę reklamową, która automatycznie wyłącza programatyczne sloty reklamowe w momencie, gdy wykupione zostaje partnerstwo weekendu lub cyklu. Dodatkowo, zwiększona została widoczność metki partnera, a zajawki rekomendacji artykułów pojawiają się w oparciu o technologię Big Data.

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w czerwcu 2021 roku serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 17,7 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 579,1 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Plotek.plWiadomosci.gazeta.pleDziecko.plSport.plNext.gazeta.plMoto.pl.

 

1.Źródło: Mediapanel/Gemius VI 2021, wskaźnik ATS średni czas spędzony na wybranym węźle przez wszystkie osoby odwiedzające ten węzeł z danej grupy celowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *