BadaniaMediaTVP

Weekend na antenach TVP

Prawie 3,7 mln widzów Jedynki (dane MOR) kibicowało graczom w momencie najwyższej oglądalności podczas sobotniego meczu Polaków z reprezentacją Hiszpanii. W weekend znakomitą oglądalność miał koncert „Roztańczony PGE Narodowy” oraz „Czar par”.

 

 

 

Według danych MOR sobotni mecz biało-czerwonych, w którym pokonali Hiszpanów 3:0, zobaczyło w Jedynce średnio prawie 3 mln kibiców. Polacy wywalczyli awans do grona najlepszych ośmiu drużyn turnieju i już dziś zmierzą się w ćwierćfinale z reprezentacją Niemiec.

Transmitowany z Warszawy koncert „Roztańczony PGE Narodowy” przyciągnął średnio 1,9 mln widzów, a w momencie najwyższej oglądalności transmisję oglądało 3 mln osób. Liczną widownię zgromadził wyemitowany w piątek w Dwójce kultowy „Czar Par”. Program prowadzony przez Izabelę Krzan i Macieja Kurzajewskiego miał średnio 2,1 mln widzów, a w momencie najwyższej oglądalności rywalizację par w teleturnieju podziwiało ponad 2,6 mln osób.

Zgodnie z danymi NAM w sobotę liderem dnia była Dwójka, a jej udziały wyniosły 10,8%. To najwyższe dzienne udziały anteny od początku roku. W niedzielę liderem była Jedynka (udz. 9,2%).

Najpopularniejszym programem weekendu w TVP1 był „Rolnik szuka żony” z widownią na poziomie średnio 3,4 mln osób (udz. 23,4%). W nowym sezonie program sukcesywnie zyskuje widzów, a wczorajszy odcinek miał największą widownię tej jesieni. Drugie miejsce w TOP10 weekendu zajął rozegrany w Apeldoorn mecz Polaków w Mistrzostwach Europy w siatkówce. Zwycięski mecz Polaków na antenie TVP1 oglądało prawie 3 mln widzów (udz. 20,8%), a w ostatniej minucie mecz śledziło 3,8 mln kibiców.

Wśród najchętniej oglądanych propozycji programowych znalazł się także piątkowy odcinek „Barw szczęścia” (2,5 mln widz.), odcinek „Wojennych dziewczyn” (2,4 mln widz.), niedzielne „Wiadomości” (2,4 mln widz.) oraz teleturnieje: „Koło Fortuny” (2,2 mln widz.) i „Familiada” (2,1 mln widz.).

Sobota, poza siatkarskimi emocjami, dostarczyła widzom także doskonałej rozrywki. Na antenie Dwójki najpopularniejszą wg NAM pozycją programową dnia był koncert „Roztańczony PGE Narodowy”. Wydarzenie, które na stadionie w Warszawie zgromadziło 40 tysięcy fanów muzyki tanecznej, obejrzało średnio ponad 1,9 mln widzów (udz. 16,3%). To widownia większa o 335 tys. osób od ubiegłorocznej. W momencie najwyższej oglądalności o godz. 21:44 transmisję z roztańczonego stadionu zobaczyło 3,3 mln osób.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *