Weekend zniżek i 665 modnych ubrań w najnowszym „Avanti”

Ubrania w zwierzęce motywy, dżins, tęczowa moda ze światowych stolic oraz modne baleriny i ubrania sportowe znalazły się w najnowszym wydaniu miesięcznika „Avanti”, które będzie dostępne w punktach sprzedaży już jutro – w piątek, 24 sierpnia br. W wydaniu czytelnicy znajdą również ponad 250 kuponów rabatowych do sklepów stacjonarnych i internetowych.
 

 
Redakcja „Avanti” zaprasza na Weekend Zniżek w dniach 31 sierpnia – 2 września br. We wrześniowym numerze znajdziemy ponad 250 kuponów rabatowych uprawniających do zniżek aż do -70%. To doskonała okazja do uzupełnienia szafy bez rujnowania domowego budżetu. W numerze znalazły się również rabaty na obuwie, kosmetyki, akcesoria i wyposażenie wnętrz. Lista sklepów jest dostępna na Weekendznizek.pl
– Lato nieubłaganie się kończy, ale dobra wiadomość jest taka, że otwiera się nowy sezon w modzie, a w nim mnóstwo możliwości nie tylko dla fashionistek. Nasze stylistki nie próżnowały podczas wakacji i przygotowały dla Was świetne, niezwykle różnorodne, nowatorskie, czasem zaskakujące stylizacje – pisze we wstępie do najnowszego numeru Marta Kulczycka, redaktor naczelna „Avanti”.
Tematem miesiąca wrześniowego wydania są motywy zwierzęce – redakcja podpowiada, jak oswoić ten mocny trend i przedstawia aż 19 pełnych zestawów. W numerze znalazł się też inny modowy evergreen – denim: w damsko-męskiej sesji pokazane zostały dżinsowe kurtki, koszule, spódnice, spodnie i ogrodniczki. Wrzesień to dla wielu osób czas, by się zmobilizować i ruszyć na salę ćwiczeń, dlatego redakcja „Avanti” proponuje w najnowszym wydaniu zestawy sportowe z najnowocześniejszych technicznych tkanin oraz mnóstwo przydatnych akcesoriów. W dziale Uroda czytelniczki „Avanti” znajdą m.in. test peelingów do twarzy, porady, jak pielęgnować włosy oraz nieco awangardowy czerwony makijaż.
Najnowszy numer „Avanti” ukaże się na rynku w piątek, 24 sierpnia br. w cenie 5,99 zł.
Wrześniowe wydanie miesięcznika jest promowane w prasie (czasopisma Agory), w internecie (serwisy Gazeta.pl i Wp.pl, media społecznościowe), w telewizji (TVN i stacje tematyczne, Planete+) oraz w radiu (radiostacje Agory), na nośnikach CityInfo i w kinach sieci Helios. Działania reklamowe przygotował dział marketingu czasopism Agory.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *