BadaniaMediaTVP

Widzowie spędzili Walentynki z TVP

W poniedziałek, 14 lutego według MOR* najliczniejszą widownię 2,7 mln osób zgromadził w momencie najwyższej oglądalności „Walentynkowy koncert życzeń” w TVP2. Według NAM** liderem dnia wśród wszystkich anten była TVP2 z udziałami na poziomie 9,8%.

 

Widowisko muzyczne „Walentynkowy koncert życzeń” zarejestrowane w Teatrze Wielkim w Łodzi obejrzało średnio według MOR 1,7 mln widzów. Według NAM I część koncertu oglądało 1,8 mln widzów, a w piku 2,3 mln osób. Średnie udziały Dwójki wyniosły 15,6%, gwarantując antenie pozycję lidera pasma.

Wśród najliczniej oglądanych programów 14 lutego znalazła się także transmisja konkursu drużynowego w skokach narciarskich na IO w Pekinie z udziałem reprezentacji Polski. W momencie najwyższej oglądalności zawody w TVP1 i TVP Sport według MOR obejrzało 2,5 mln widzów. Średnia widownia wyniosła 2,1 mln osób. Natomiast według NAM olimpijska rywalizacja skoczków narciarskich zainteresowała na obu antenach 1,5 mln osób, a w piku 1,9 mln widzów. TVP1 z udziałami 19,4% była liderem pasma.

*MOR- Model Oglądalności Rzeczywistej ** NAM – Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *