Więcej bezpieczeństwa i rozrywki w Netii

Jeszcze szybszy i bezpieczniejszy światłowodowy dostęp do internetu, więcej rozrywki oraz GigaNagrywarka bez dodatkowych opłat w pakietach z TV. Sprzedaż nowej gamy tych atrakcyjnych ofert promocyjnych Netii wspierać będzie kampania reklamowa w TV, radio i internecie.

 

 

 

 

 

10 lutego br. Netia ruszy ze sprzedażą nowych ofert promocyjnych światłowodowego dostępu do internetu oraz pakietów internetu z TV. Podstawowa, promocyjna opcja światłowodowego dostępu do internetu solo to 300 Mb/s z usługą Bezpieczny internet (ochrona 2 urządzeń, w tym telefonów z systemem Android; więcej informacji na tej stronie) przez cały okres umowy w cenie 50 zł miesięcznie (3 miesiące na start bez opłat!).

–  Skala zagrożeń internetowych rośnie w bardzo szybkim tempie. Wzrost popularności bankowości i zakupów on-line sprawia, że rośnie również ryzyko finansowe. Chcemy pomóc naszym klientom chronić się przed tymi zagrożeniami, dlatego zdecydowaliśmy się dodać do usługi dostępowej, bez dodatkowych opłat, kompleksowe rozwiązanie bezpieczeństwa powiedział Tomasz Dakowski, Dyrektor Generalny Obszaru B2C w Netii.

Warto zwrócić uwagę, że usługa Bezpieczny internet, zapewnia też zaawansowaną i bardzo skuteczną ochronę rodzicielską, która pozwala m.in. na zarządzanie czasem, jaki dzieci spędzają w sieci, jak również chroni je przed dostępem do pornografii – dodał Tomasz Dakowski. 

Klienci, którzy wybiorą jeszcze szybszy internet (do 500 Mb/s lub do 1 Gb/s) w cenie odpowiednio 70 i 80 zł miesięcznie (również 3 pierwsze miesiące bez opłat) otrzymają TIDAL, który oferuje dostęp do ulubionej muzyki w jakości premium na wielu urządzeniach.

Jeszcze więcej rozrywki w pakietach z TV

Bezpieczny internet i GigaNagrywarka Standard oraz Cinemax HD zostały, bez dodatkowych opłat, dodane do bestsellerowych pakietów Netii z TV Premium (Dla Kibica, z m.in. Polsatem Sport Premium lub Dla Kinomaniaka, m.in. z HBO lub TV na Start z Canal+), w których już za 80 zł miesięcznie (3 miesiące na start bez opłat!) klienci otrzymują światłowodowy internet do 150 Mb/s oraz dostęp do ponad 100 kanałów TV i jednej z powyższych opcji TV Premium. Klienci, którzy wybiorą jeszcze szybszy internet światłowodowy (opcje: do 300 Mb/s, do 500 Mb/s lub do 1 Gb/s), otrzymają dodatkowo dostęp do TIDAL.

Z myślą o klientach, którym wystarcza podstawowa oferta telewizyjna, uzupełniona ewentualnie o serwisy VOD tj. HBO GO, operator oferuje pakiet internet 300 Mb/s z TV na Start (94 kanały w tym 51 w HD) za jedyne 60 zł miesięcznie (pierwszy miesiąc bez opłat). Również w tych pakietach Netia zapewnia, bez dodatkowych opłat, Bezpieczny internet oraz GigaNagrywarkę Standard (więcej informacji o GigaNagrywarce znajduje się na tej stronie). Wybierając szybszy internet  analogicznie jak w ofercie internetu solo  klienci otrzymują TIDAL bez dodatkowych opłat.

Dodatki w super cenach

Wersje pakietów internet z TV i HBO GO w Netii to wydatek dodatkowych 10 zł miesięcznie. Obowiązują przy tym promocyjne okresy (do 3 miesięcy) bez opłat. HBO GO kupowane jako osobna usługa to koszt od 19,90 do 24,90 zł miesięcznie.

Wraz z zakupem wiodących usług Netii (internet i pakiety z TV) klienci mogą również dokupić m.in. usługi mobilne (Netia Mobile) w wariantach od 1 do 3 kart SIM i cenie od 20 do 60 zł miesięcznie. W najtańszej opcji otrzymujemy nielimitowane połączenia głosowe, SMS, MMS, 2 GB pakiet danych. Taryfa za 30 zł zapewnia aż 12 GB danych, a po wyczerpaniu pakietu prędkość spada do 1 Mb/s. Za drugą i trzecią kartę SIM z tą taryfą trzeba dopłacić po 15 zł miesięcznie. Na przenoszących numer czeka bonus w postaci 3 miesięcy bez opłat (standardowo jeden miesiąc).

Silna kampania reklamowa  

 

 

Sprzedaż nowych ofert wspierać będzie szeroko zakrojona kampania reklamowa w TV, radio oraz internecie. Kampania TV składa się z jednego 45-sekundowego i dwóch 15-sekundowych spotów telewizyjnych, które będą emitowane od 10 lutego do 6 kwietnia w głównych i tematycznych kanałach Polsatu i TVN. Bohaterami spotów są – podobnie jak wcześniej – sympatyczne, futrzaste korniki, których zabawne dialogi wskazują, iż lubią one przegryzać się przez najlepszą ofertę rozrywki w Netii. Stąd w spotach nawiązania m.in. do Ligi Mistrzów UEFA (Polsat Sport Premium) i hitów produkcji Canal+ i Disney’a.

Spoty radiowe (30 i 10-sekundowe) emitowane będą od 17 lutego do 8 marca w kilkunastu stacjach (min. RMF, Radio ZET, Eska) zarówno ogólnopolskich, jak i lokalnych.

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Spoty reklamowe powstały w domu produkcyjnym TFP, a animację zrealizowało studio Televisor. Z kolei za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *