Internet & Gry - Reklama

„Wiedza elektryzująca” – cykl o samochodach elektrycznych na Moto.pl

Fakty i mity na temat samochodów elektrycznych oraz ich eksploatacji – między innymi to znajdzie się w nowym cyklu serwisu Moto.pl pod tytułem „Wiedza elektryzująca”. Pierwszy odcinek, poświęcony filozofii użytkowania samochodu elektrycznego, ukazał się dziś, 25 sierpnia br.

 

– Producenci samochodów oferują coraz więcej modeli zasilanych prądem, w związku z czym klientom nasuwa się wiele pytań, powstaje też sporo mitów na temat eksploatacji aut elektrycznych. Na łamach Moto.pl od dawna piszemy o tym, dokąd zmierza świat motoryzacji, a nowy cykl tematyczny przybliżający kwestie związane z użytkowaniem samochodu elektrycznego na co dzień jest naturalnym rozwinięciem naszej działalności  tłumaczy Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl.  

„Wiedza elektryzująca” to cykl, w którym redakcja Moto.pl będzie przybliżać czytelnikom kwestie związane z eksploatacją samochodów elektrycznych. Coraz bardziej postępująca elektryfikacja aut to przyszłość i połączenie trzech najważniejszych tematów podejmowanych przez serwis – ekologii, technologii i biznesu. Twórcy cyklu zmierzą się z najczęstszymi mitami na temat samochodów elektrycznych, odpowiedzą też na najczęściej padające na ten temat pytania i rozwieją wątpliwości internautów. Pokażą w swoich artykułach m.in. procesy związane z ładowaniem aut na prąd oraz zasięg możliwy do przejechania po jednym ładowaniu, ile kosztują samochody elektryczne (przy zakupie i podczas użytkowania), co potrafią, jak wygląda aktualna oferta producentów, a także kto powinien się nimi zainteresować, a dla kogo wciąż najlepszym wyborem pozostaje klasyczny model auta.

Cykl będzie się składał z 8 odcinków, które będą publikowane co tydzień do końca września. Główną autorką i wydawczynią cyklu jest Zuzanna Krzyczkowska.

Pierwszy materiał pt. “Po co Ci duży zasięg? Nie potrzebujesz go w mieście, czyli filozofia użytkowania samochodu elektrycznego” jest już dostępny na stronie Moto.pl.

Moto.pl to jeden z największych polskich serwisów motoryzacyjnych, z sukcesem łączący tematykę samochodową i lifestyle’ową. Fani motoryzacji znajdą w nim najświeższe informacje o nowościach i trendach z tej branży oraz z rynku samochodów. Redakcja poddaje również testom auta rodzinne, sportowe i luksusowe zarówno nowe, jak i używane, a także klasyki motoryzacji. Dziennikarze Moto.pl towarzyszą najważniejszym premierom i wydarzeniom motoryzacyjnym. Moto.pl jest też organizatorem plebiscytu „The Best of Moto” – najpopularniejszego tego typu wydarzenia w Polsce.

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. W lipcu 2020 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 15,1 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 521 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.plPlotek.plNext.gazeta.plSport.pleDziecko.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *