Radio

Wiosenna kampania “Radio ZET nr 1 w Twojej pracy” (wideo)

3 kwietnia startuje kampania „Radio ZET nr 1 w Twojej pracy”. Towarzyszy jej zabawa antenowa, w której słuchacze mogą wygrać premie do swojej pensji, a dodatkowo ekspresy do parzenia pobudzającej kawy.

 

W najnowszej kampanii promującej Radio ZET sięgamy po sprawdzone rozwiązania i nawiązujemy do ostatnich reklam stacji. Mieliśmy już kampanię “Radio ZET nr 1 w Twoim samochodzie”, uznanej za jedną z najefektywniejszych polskich reklam w konkursie Kantar Creative Effectiveness Awards 2023, teraz chcemy być również nr 1 w twojej pracy. Nasz przekaz pozostaje niezmienny – Radio ZET towarzyszy nam zawsze i wszędzie, a siłę muzyki ma wpisaną w swoje DNAmówi Katarzyna Piecuch dyrektor marketingu Grupy Eurozet.

 

 

W przygotowanym spocie ponownie wykorzystano piosenkę Sylwii Grzeszczak „Bang, bang” znaną z ostatniej kampanii “Lubię tak jak Ty słuchać Radia ZET”. Tym razem wykonują ją słuchacze w różnych miejscach pracy – warsztacie samochodowym, biurze i salonie fryzjerskim.

Kampanii towarzyszy codzienny konkurs antenowy, w którym uczestnicy mają uzasadnić dlaczego Radio ZET jest numerem 1 w ich pracy. Do autorów najciekawszych z nich wybierze się ekipa stacji. Jeśli wywołany z anteny pracownik wyjdzie do niej we wskazanym czasie, otrzyma premię wynoszącą 3 000 zł wraz z profesjonalnym ekspresem do kawy.

Niezależnie słuchacze będą mieli szanse na wygranie 500 zł premii. Wystarczy, że jako pierwsi odgadną, jaki zawód jest zawodem dnia i dodzwonią się pod wskazany numer. Zabawa potrwa do 26 kwietnia. Więcej.

Wiosenna kampania Radia ZET obejmie ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizje, w tym Polsat, TVN i TVP, a także internet, media własne oraz społecznościowe. Za planowanie i zakup mediów był odpowiedzialny Zenith we współpracy z Działem Marketingu Radia ZET, który przygotował koncepcję kreatywną spotu.

foto. Grupa Eurozet

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *