Internet & Gry - Reklama

Wyborcza na wakacje: festiwalowy podcast, Biuro Interwencji Turystycznej i specjalna oferta prenumeraty

Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczęły kampanię pod hasłem “Złap urlop od codzienności”. To specjalna oferta prenumeraty na wakacje, której towarzyszą działania redakcyjne: wciągające cykle artykułów, podcasty, a dla podróżujących z przygodami czytelników i czytelniczek wsparcie Biura Interwencji Turystycznej.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Wśród wakacyjnych propozycji redakcji “Wyborczej” znalazło się, uruchomione z początkiem lipca, Biuro Interwencji Turystycznej. Pierwsza wakacyjna interwencja dotyczyła czytelniczki, która przez overbooking nie poleci z córką na wakacje na Rodos. Na jakiej podstawie selekcjonuje się takich pechowych pasażerów, którzy w przypadku overbookingu nie są wpuszczani na pokład, mimo, że mają bilet, jakie są prawa pasażerów linii lotniczych? Na adres mailowy wakacje@wyborcza.pl czytelniczki i czytelnicy mogą wysłać opis każdej sprawy, która ich zdaniem wymaga nagłośnienia.

      W Wakacyjnym Archiwum X można przeczytać o najgłośniejszych kryminalnych historiach, którymi żyła Polska, nie zabraknie też psychologii i związkowych historii z Wysokich Obcasów i wyselekcjonowanych przez redaktorów fragmentów książek, do których warto sięgnąć podczas urlopu.

      Dla tych, którzy lubią słuchać, “Wyborcza” ma nowy podcast. “La La Live” – to rozmowy Jacka Szubrychta o muzyce, ale prowadzone zza kulis największych festiwali i koncertów. Gościem pierwszego odcinka jest Mikołaj Ziółkowski, który kieruje agencją Alter Art, organizującą m.in. gdyńskiego Open’era. “La La Live” ma premierę w każdą sobotę w podcaście Wyborczej “8:10”.

      Redakcja przypomina też o rozwiązaniu idealnym na wakacje, czyli funkcji “Schowek”, dzięki której wszystkie teksty z serwisów internetowych “Wyborczej” można czytać offline. Wystarczy dodać je wcześniej do schowka w aplikacji lub na www i korzystać z nich poza zasięgiem internetu.

      Redakcje “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” pamiętały również o swoich czytelniczkach i czytelnikach, którzy w lato szczególnie lubią czytać tradycyjne wydania magazynów. Do sprzedaży trafiło już nowe wydanie “Książek. Magazynu do czytania” z Taylor Swift na okładce, a w nim m.in. mapa polskiego kryminału, ciemna strona Astrid Lindgren i 10 artystek, które warto znać.

      Nowy, wakacyjny numer “Książek” z Taylor Swift na okładce (wyborcza.pl)  

      W nowym numerze “Wysokich Obcasów Extra” Monika Brodka opowiada o zmianach w swoim życiu, a Dua Lipa o jej zaangażowaniu w walkę o niepodległość Kosowa.

      “Wyborcza” przygotowała dla swoich czytelniczek i czytelników nową ofertę prenumeraty cyfrowej pod hasłem “Złap urlop od codzienności”, która jest dostępna na stronie prenumerata.wyborcza.pl. Letniej ofercie subskrypcji towarzyszy kampania promocyjna w mediach społecznościowych, a także w serwisach “Wyborczej”. Kampanię zaplanował zespół marketingu Wyborcza.pl.

      foto,źródło. Agora

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *