Wystartowała wiosenna kampania Fuji Instax

Od 6 maja ruszyła kampania Fuji Instax, promująca aparaty fotograficzne jako prezenty na Dzień Dziecka i Komunię. Media do kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

 

Fujifilm to wiodący światowy producent w dziedzinie fotografii i obrazowania. W maju 2019 r. marka zdecydowała się na rozpoczęcie działań promujących aparaty fotograficzne Instax, które pozwalają na natychmiastowe wywołanie zdjęć.

Dzięki temu aparat idealnie pasuje do imprez okolicznościowych, spotkań rodzinnych i eventów w kontekście zbliżających się uroczystości związanych z Dniem Dziecka oraz Komunią.

Za strategię, planowanie oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media, kreację dostarczył klient.

Zaplanowane działania obejmują aktywację w mediach online, m.in. na portalach horyzontalnych i w kanałach social media.

 


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *