Xbox kontynuuje przygodę z gamingiem PC w 2021 r. oraz w kolejnych latach

Microsoft, jako twórca systemu Windows, spędził aż cztery dekady wsłuchując się w głosy graczy PC oraz developerów gier komputerowych, czerpiąc od nich cenną wiedzę i ucząc się ich potrzeb.

 

W ciągu ostatnich 18 miesięcy firma wydała świetne gry na PC, takie jak Age of Empires II i III DE, Gears Tactics, Wasteland 3, Minecraft Dungeons czy Microsoft Flight Simulator. W oczekiwaniu na nadchodzące tytuły pecetowe, jak Age of Empires IV, przyglądamy się jednocześnie naszej całej podróży i obieramy kierunki, którymi chcemy podążać w przyszłości.

Wczoraj Matt Booty, Head of Xbox Game Studios, opublikował na Xbox Wire post na temat kolejnych inwestycji Microsoftu w ekosystem gier na PC. Wpis traktuje także o pracy, którą firma wykonała w ostatnim czasie po to, by wspierać programistów i całą społeczność. Oprócz tego, za pośrednictwem postu na LinkedIn, Sarah Bond, szefowa działu Game Creator Experiences and Ecosystem, wspomniała o wytężonych pracach całego teamu Microsoft na rzecz zaspokojenia twórczych ambicji developerów, a zarazem dostarczania graczom niesamowitych doświadczeń na platformie PC.

Wczoraj ogłoszono:

  • Cross-play i cross-progression dla „Halo Infinite” multiplayer
  • „Halo: The Master Chief Collection” od momentu premiery na PC na Xbox Game Pass na PC obejrzało ponad 10 milionów graczy
  • Od 1 sierpnia udział deweloperów w sprzedaży gier komputerowych w Sklepie Microsoft Store wzrośnie do 88% z 70%.

Microsoft będzie w dalszym ciągu wsłuchiwał się w opinie społeczności Xbox, by wywiązywać się ze swoich zobowiązań. Jednocześnie firma kontynuuje swoją obietnicę do zapewnienia użytkownikom warunków do gry na platformie najlepiej odpowiadającej ich potrzebom.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *