MediaSieci kablowe

Zenith obronił budżet mediowy INEA

INEA, jeden z liderów usług telekomunikacyjnych, rozstrzygnął przetarg mediowy, wybierając agencję mediową Zenith (Publicis Groupe).

 

 

 

 

 

Jest to kontynuacja współpracy trwającej od 2015 roku. Na mocy rozstrzygniętego przetargu, obejmie ona przygotowanie strategii oraz planowanie mediów online (od lutego 2020), a także OOH, radia i prasy (od kwietnia 2020). Utrzymana zostanie również współpraca w zakresie SEO. Działania promocyjne dotyczyć będą takich produktów, jak: internet, telefon, telewizja oraz pakiet usług (internet + telewizja + telefon).

Celem działań zarówno wizerunkowych, jak i performance’owych, prowadzonych przez Zenith jest pozyskanie nowych klientów. Dotychczasowa rekrutacja B2B i B2C zostanie uzupełniona o sektor publiczny. Współpraca rozliczana jest w modelu efektywnościowym.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *