BadaniaMediaTVP

Najmłodsi spędzili ferie z TVP ABC

W czwartek, 14 stycznia, TVP ABC uzyskało według NAM* najwyższe udziały od października 2020 r., które w grupie najmłodszych widzów 4-9 lat, wyniosły 12,7%. Z kolei średnie udziały kanału od początku roku wynoszą 9,4%, zapewniając antenie pozycję lidera kategorii. Przewaga udziałowa TVP ABC nad głównym konkurentem wynosi od początku roku 55%.

 

W czwartek, 14 stycznia, TVP ABC uzyskało według NAM* najwyższe udziały od października 2020 r., które w grupie najmłodszych widzów 4-9 lat, wyniosły 12,7%. Z kolei średnie udziały kanału od początku roku wynoszą 9,4%, zapewniając antenie pozycję lidera kategorii. Przewaga udziałowa TVP ABC nad głównym konkurentem wynosi od początku roku 55%. Wczoraj, według NAM, w TVP ABC najmłodsi widzowie najliczniej obejrzeli seriale animowane „44 koty”, „Super Wings” i „Stacyjkowo: Kolejowe opowieści”, których widownia w grupie 4-9 kształtowała się na poziomie 100 tys. widzów, a udziały wyniosły od 18,5% do 21%.

Również pasmo „Ferie z TVP” emitowane bez reklam, od 4 stycznia w godzinach 8.00-13.00, uzyskało w TVP ABC udziały 10,8%, wyższe o 14,5% w porównaniu do średnich udziałów anteny w 2021. Najpopularniejsze w paśmie okazały się: „Wiking Vic”, „Ptyś i Bill” oraz „Super Wings”.

Oferta „Ferie z TVP” była dostępna w kanałach TVP3 i TVP ABC, w dedykowanym serwisie ferie.tvp.pl oraz na platformie vod.tvp.pl.

*NAM – Nielsen Audience Measurement, dane dla grupy widzów 4-9 lat

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *