BadaniaMediaTVP

4 kwietnia TVP1 i TVP Info najpopularniejszymi antenami

W weekend 4 i 5 kwietnia według NAM* TVP1 była najpopularniejszą stacją w grupie 4+, a TVP Info było w sobotę, 4 kwietnia drugą najliczniej oglądaną anteną w rynku. Według MOR** największą widownię zgromadziło 4 kwietnia Orędzie Przewodniczącego Konferencji Episkopatu Polski abpa Stanisława Gądeckiego, które w TVP1 i TVP Info obejrzało 3,9 mln widzów.

 

 

 

 

Wg NAM w TVP1 stale przybywa widzów transmitowanych mszy świętych. 5 kwietnia prawie 2,7 mln osób (21,4% udziałów) uczestniczyło w liturgii odprawianej w Sanktuarium Matki Bożej Częstochowskiej na Jasnej Górze. Także w TVP Polonia najliczniejszą widownię, ponad 230 tys. widzów (2% udz.) zgromadziła transmisja mszy świętej z Bazyliki Trójcy Przenajświętszej w Myszyńcu. Wśród najchętniej oglądanych programów w TVP1 znalazł się kolejny odcinek serialu TVP1 „Stulecia Winnych”, który przyciągnął 2,9 mln osób (17,2% udz.). Był to najlepszy wynik serialu w tym sezonie. Ponadto rekordowy wynik zanotował „To był rok!” prowadzony przez Marzenę Rogalską i Marcieja Kurzajewskiego. Program obejrzało ponad 2 mln widzów (13,1% udz.).

4 i 5 kwietnia TVP Info było najpopularniejszą anteną informacyjną w rynku, z udziałami odpowiednio: 6,9% i 5,8%. W sobotę antena był druga wśród wszystkich stacji telewizyjnych, bezpośrednio po TVP1. 8 na 10 najliczniej oglądanych programów w kanałach informacyjnych należało do TVP Info. W TOP 10 programów znalazła się nowość anteny „Poradnik dla seniora”, który zgromadził ponad milion widzów. Program prowadzony przez Agnieszkę Oszczyk, miał premierę 3 kwietnia. Jest dedykowany osobom, które w dobie epidemii pozostają w grupie ryzyka. Format, emitowany jest codziennie w serwisach informacyjnych o godz. 6.30 i 17.30 powstał specjalnie po to, aby wyjaśnić seniorom problemy związane z epidemią koronawirusa.

4 kwietnia TVP HD uzyskała najwyższe udziały w wiosennej ramówce we wszystkich grupach: 4+, 16-59, 16-49. Udziały anteny w 4+ wyniosły 0,67%. 5 kwietnia najwyższe udziały od początku roku zanotowała TVP Polonia. Udziały anteny w grupie 4+ wyniosły 0,36%.

NAM* Nielsen Audience Measurement MOR** Model Oglądalności Rzeczywistej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *