Internet & Gry - Reklama

Nowa odsłona aplikacji „Gazety Wyborczej” dla urządzeń iOS

Nowoczesny design aplikacji, bardziej przejrzysty i czytelny wygląd, a także łatwiejsza nawigacja. To tylko niektóre nowości, z których mogą korzystać użytkownicy najnowszej odsłony aplikacji „Gazety Wyborczej” dla urządzeń z systemem iOS. Wersja dostępna jest od 10 listopada 2020 r.

 

Zmiany, które zostały wprowadzone do aplikacji stanowią odpowiedź na potrzeby użytkowników pytanych o produkt i jego funkcjonalności podczas badań jakościowych. Ich celem jest poprawa komfortu użytkownika podczas czytania treści oraz korzystania z nawigacji w aplikacji, a także łatwiejszy dostęp do jej funkcjonalności.

W najnowszej odsłonie aplikacji „Gazety Wyborczej” na urządzeniach z systemem iOS, wprowadzono także takie praktyczne rozwiązania jak m.in. możliwość wyboru wielkości i rodzaju czcionki na stronie artykułowej, aby użytkownicy mogli czytać treści „Gazety Wyborczej” w sposób najbardziej dla nich dogodny, łatwiejszy dostęp do schowka z zapamiętanymi artykułami, czy sekcja „Jedynka”, której nazwa nawiązuje do pierwszej strony tradycyjnego wydania gazety, gdzie czytelnicy znajdą wyraźniej wyodrębnione wydarzenia danego dnia.

Nową wersję aplikacji przygotował dział rozwoju produktu Wyborcza.pl. Za projekt UX odpowiadał Artur Siatka, a projekt UI przygotowała Agencja Artegence oraz Adam Peterczuk z Wyborcza.pl.

Nowi subskrybenci aplikacji „Gazety Wyborczej” z systemem iOS mogą skorzystać z miesięcznego darmowego okresu próbnego i czytać wszystkie treści w aplikacji bez limitu. Po okresie próbnym użytkownicy będą mogli opłacić miesięczny dostęp do aplikacji za 19,99 zł. Trwają pace nad wersją aplikacji dla urządzeń z systemem Android.

„Gazeta Wyborcza” jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce. To codzienny wybór czytelników, którzy szukają informacji, opinii, analiz i komentarzy, chcą poszerzać swoją wiedzę o świecie, a także poszukują atrakcyjnej rozrywki i praktycznych porad. Treści dziennika dostępne są zarówno w formie papierowej, jak i cyfrowej – w serwisach internetowych Wyborcza.pl, w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. „Gazeta Wyborcza” jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec września br. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Wyborczej” przekroczyła 240 tys.  

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *