Internet & Gry - Reklama

Nowa odsłona Newsweek.pl

Ruszyła nowa odsłona Newsweek.pl. Zmiany objęły design strony, poszerzenie serwisu, zmianę nawigacji i architektury na stronie oraz optymalizację produktu reklamowego.
 

Zdjęcie użytkownika Grzegorz Stapiński.

 
Nowy layout Newsweek.pl podkreśla najbardziej wartościowe treści na stronie, wyróżnia autorów i publicystów Newsweeka, oraz uwypukla nowe treści. Serwis zyskał większą przejrzystość i nowoczesny projekt magazynu.
Serwis został zoptymalizowany pod kątem UX, czyli wygody. Projekt powstał przy współpracy ze studiem LaWonderlab. Ulepszono też architekturę informacji, a w związku z rosnącą liczbą eksperckich treści – w serwisie pojawi się więcej treści o kulturze, nauce, stylu życia, podróżach i psychologii.
– DNA Newsweeka się nie zmienia: polityka i sprawy zagraniczne to główne tematy serwisu. Nowe treści to materiały związane z nauką, zdrowiem, psychologią, podróżami, historią. Często takie artykuły są najdłużej czytane i są bardzo popularne na Facebooku. W Trendach pojawi się dużo nowych tematów poświęconych kulturze i trendom miejskim – mówi Aleksandra Karasińska, redaktor naczelna Newsweek.pl
Zmieniono także szerokość serwisu z 1020 px na 1250 px, co pozwala na przejrzyste prezentowanie treści, zwiększa czytelność reklam oraz wprowadza nowe formaty reklamowe.
Serwis Newsweek.pl oferuje treści za darmo oraz płatne (paywall) – w nowym układzie strony, na końcu każdego artykułu pojawia się możliwość bezpośredniego przejścia do treści płatnych.
– Zmiany na Newsweek.pl wprowadzane są etapami od ponad roku – w tym czasie pojawiły się m. in. ajaxowe galerie foto i stream artykułowy. Te dwie zmiany pozwoliły na zwiększenie liczby odsłon o 30 proc. na sesję. Dodaliśmy kilka gadżetów, m.in. – możliwość bezpośredniej publikacji treści w mediach społecznościowych – mówi Marta Ogórkiewicz, Product Manager Newsweeka. Nie jest to koniec zmian na Newsweek.pl. Nasze najbliższe plany dotyczą rozwoju platformy paid content Newsweek PLUS mówi Marta Ogórkiewicz.
Newsweek.pl to serwis, który miesięcznie odwiedza 3,4 miliona internautów. Aż 1,9 mln z nich korzysta z serwisu za pomocą urządzeń mobilnych, a 47 proc. wszystkich odsłon na Newsweek.pl dokonywanych jest z takich urządzeń. Pod tym względem Newsweek.pl wyróżnia się na polskim rynku – w analizowanym okresie średnio tylko 34 proc. odsłon dokonywanych w całym polskim Internecie pochodziło z mobile. (Dane: Gemius/PBI, styczeń-kwiecień 2017). Znaczącym źródłem ruchu w serwisie są media społecznościowe. W ostatnim kwartale Użytkownicy Facebooka zwiększyli ruch na stronie o 62 proc., a transmisje live miały zasięg nawet 2,8 mln użytkowników.
Nowy serwis  Newsweek.pl: http://www.newsweek.pl/trendy-i-inspiracje/zobacz-nowy-newsweek-pl-nowa-wersja-serwisu-newsweek-pl,artykuly,410230,1.html

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *