MediaZapowiedzi TV

Agata Papis-Maniecka Dyrektor Marketingu Kino Polska TV

Z początkiem października nastąpiły zmiany w Dziale Marketingu Kino Polska TV SA. Do zespołu dołączyła Agata Papis-Maniecka, która objęła funkcję Dyrektor Marketingu. Raportują do Niej m.in. Agata Kwiatkowska i Katarzyna Socha.

 

 

Agata Papis-Maniecka odpowiada za komunikację marketingową i PR spółki Kino Polska TV SA i wszystkich kanałów nadawcy, m.in.: naziemnych Stopklatka TV i Zoom TV; tematycznych Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV i Gametoon HD oraz kanałów z grupy FilmBox. Raportuje bezpośrednio do Bogusława Kisielewskiego, Prezesa Zarządu Kino Polska TV SA.

Agata Papis-Maniecka ma wieloletnie doświadczenie w marketingu branży telewizyjnej. Przez ostatnich pięć lat pracowała w ITI Neovision, gdzie była odpowiedzialna za komunikację kanałów dziecięcych i lifestylowych z portfolio firmy. Wcześniej odpowiadała za marketing kanałów tematycznych m.in. w NBCUniversal i Viacomie.

Agata Kwiatkowska na stanowisku Dyrektor Marketingu ds. Kanałów Komercyjnych odpowiada za działania marketingowe takich kanałów Kino Polska TV SA, jak Stopklatka TV, Zoom TV, Kino Polska i Kino Polska Muzyka. Agata Kwiatkowska poprzednio pełniła funkcję Dyrektor Marketingu w spółce Stopklatka SA, która w czerwcu br. została przejęta przez Kino Polska TV SA. Wcześniej była Menedżerem ds. Promocji i PR w Telewizji Puls.

Katarzyna Socha odpowiada za marketing kanału Kino TV oraz kanałów premium nadawcy, takich jak m.in. FilmBox Premium HD, FilmBox Arthouse HD, FilmBox Action, DocuBox HD i Gametoon HD. Katarzyna Socha pracuje w Grupie SPI od 2009 roku. Wcześniej była zastępcą Dyrektora Marketingu w AWR Wprost i przez kilka lat odpowiadała za promocję Radia PiN (obecnie Muzo FM).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *