Agora z nowym serwisem korporacyjnym

Agora uruchomiła nowoczesny i funkcjonalny serwis korporacyjny agora.pl. Nowy format strony, przygotowany z myślą o wszystkich interesariuszach spółki, to interaktywna wizytówka grupy medialnej Agora.
 

 
– Nasz nowy serwis łączy przejrzystość z funkcjonalnościami ważnymi zarówno dla akcjonariuszy, inwestorów i analityków, jak i dla przedstawicieli mediów oraz klientów i kontrahentów spółkimówi Nina Graboś, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Agory.Nowy format strony pozwolił na intuicyjne rozmieszczenie informacji o wszystkich segmentach działalności grupy oraz odpowiednie zaprezentowanie historii i wieloletnich osiągnięć jej poszczególnych biznesów.
Nowa strona agora.pl ma świeży i bardziej uporządkowany układ, który składa się z blokowych sekcji informacyjnych. Wszystkie informacje z wybranej dziedziny, na przykład te poświęcone poszczególnym segmentom działalności spółki, znajdują się zawsze na jednej podstronie wraz
z odnośnikami, co pozwala uniknąć efektu przeładowania treścią. Struktura podstron zyskała też dodatkowy mechanizm nawigacji liniowej, dzięki któremu użytkownik krok po kroku może poznać cały serwis bez obawy, że coś pominie.
Serwis korporacyjny Agory w nowej odsłonie zyskał przemyślaną nawigację i unikalny projekt graficzny, dzięki któremu użytkownicy mogą w łatwy sposób poruszać się po stronie i odnajdować interesujące ich treści – specjalne panele informacyjne zostały opracowane pod kątem potrzeb różnych odbiorców. Korzystanie z serwisu usprawniają również selektywne karty – taby informacyjne czy galerie linków graficznych.
Jednym z nowoczesnych narzędzi zastosowanych na stronie agora.pl jest również podręczny pasek narzędzi, dzięki któremu użytkownik z poziomu każdej podstrony ma szybki dostęp do aktualnych informacji – kontaktu, bieżących notowań giełdowych czy najważniejszych informacji na temat wydarzeń z życia spółki. Dodatkowo, podręczny schowek umożliwia zapisywanie najciekawszych podstron w jednym miejscu, co znacznie ułatwia korzystanie ze strony – szczególnie tym osobom, które często ją odwiedzają i chcą szybko wracać do wcześniej znalezionych informacji.
Nowy serwis jest w pełni responsywny, dlatego można z niego wygodnie korzystać na wszystkich urządzeniach mobilnych. Strona została również dostosowana do potrzeb osób słabowidzących.
Za zmianę serwisu odpowiada agencja marketingu interaktywnego No Monday – specjaliści z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, którzy tworzą innowacyjne projekty w obszarze cyfrowym. Zajmują się również strategią, analityką oraz planowaniem mediów. Więcej informacji o No Monday: https://nomonday.pl/.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *