Cartoon Network Enterprises zdradza szczegóły programu licencyjnego serialu „Rick and Morty”

Cartoon Network Enterprises zapowiada wprowadzenie do sprzedaży szerokiej linii produktów licencyjnych „Rick and Morty” – serialu emitowanego przez należący do Turnera kanał Adult Swim. Wśród nich znajdzie się również kolekcja męska przygotowana przez polską markę Cropp.

 

„Rick and Morty” szybko zdobył rzeszę wiernych widzów w całej Europie. Poza dużą popularnością, produkcja może się również pochwalić oceną 9.3 w serwisie IMDB – jest tym samym jednym z najwyżej notowanych tam seriali w ciągu ostatnich 25 lat. „Rick and Morty” otrzymał także najlepszą możliwą notę – 100% – w serwisie Rotten Tomatoes. Pełen czarnego humoru serial wypełniają zwariowane i mroczne przygody pewnego naukowca i jego wnuka, którzy wspólnie przemierzają przestrzeń kosmiczną. Mieszkańcy Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki mogą już oglądać długo oczekiwany trzeci sezon serialu w serwisie Netflix.

Należące do Turnera, Cartoon Network Enterprises zamierza powtórzyć amerykański sukces programu licencyjnego w regionie EMEA, wprowadzając do sprzedaży linię produktów skierowanych do osób w wieku 16-35 lat. Brytyjscy fani „Rick and Morty” będą mogli kupić bieliznę i odzież męską od Poetic Gem, ubrania od CID UK, a także kolekcję skarpet od Roy Love. Dystrybucją ubrań dla mężczyzn w Niemczech zajmą się Spreadshirt i CID Germany. Zostały również podpisane ogólnoeuropejskie umowy z następującymi markami: Just Funky wprowadzi na rynek licencjonowane artykuły gospodarstwa domowego, a BWI Europe zajmie się dystrybucją akcesoriów modowych, biżuterii i torebek. Nowe produkty będą dostępne w sklepach detalicznych i internetowych już w sezonie jesień-zima 2017. W Polsce pierwszą kolekcję męską na sezon wiosna-lato 2018 zaprezentuje Cropp. W kwietniu przyszłego roku fani serialu będą mogli cieszyć się kapsułową kolekcją tej marki, w której skład wejdą bluzy, t-shirty, skarpetki, bielizna, czapki z daszkiem, kąpielówki oraz worek z ręcznikiem.

– Trzeci sezon „Rick and Morty” to niewątpliwie jedna z najbardziej oczekiwanych premier. Serial odniósł sukces w Stanach Zjednoczonych, a globalny rozgłos wokół marki zwiększa zapotrzebowanie na produkty licencyjne wśród millenialsów także na europejskich rynkachmówi Johanne Broadfield, VP of Cartoon Network Enterprises EMEA.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *