Zapowiedzi TV

Cartoon Network Enterprises zdradza szczegóły programu licencyjnego serialu „Rick and Morty”

Cartoon Network Enterprises zapowiada wprowadzenie do sprzedaży szerokiej linii produktów licencyjnych „Rick and Morty” – serialu emitowanego przez należący do Turnera kanał Adult Swim. Wśród nich znajdzie się również kolekcja męska przygotowana przez polską markę Cropp.

 

„Rick and Morty” szybko zdobył rzeszę wiernych widzów w całej Europie. Poza dużą popularnością, produkcja może się również pochwalić oceną 9.3 w serwisie IMDB – jest tym samym jednym z najwyżej notowanych tam seriali w ciągu ostatnich 25 lat. „Rick and Morty” otrzymał także najlepszą możliwą notę – 100% – w serwisie Rotten Tomatoes. Pełen czarnego humoru serial wypełniają zwariowane i mroczne przygody pewnego naukowca i jego wnuka, którzy wspólnie przemierzają przestrzeń kosmiczną. Mieszkańcy Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki mogą już oglądać długo oczekiwany trzeci sezon serialu w serwisie Netflix.

Należące do Turnera, Cartoon Network Enterprises zamierza powtórzyć amerykański sukces programu licencyjnego w regionie EMEA, wprowadzając do sprzedaży linię produktów skierowanych do osób w wieku 16-35 lat. Brytyjscy fani „Rick and Morty” będą mogli kupić bieliznę i odzież męską od Poetic Gem, ubrania od CID UK, a także kolekcję skarpet od Roy Love. Dystrybucją ubrań dla mężczyzn w Niemczech zajmą się Spreadshirt i CID Germany. Zostały również podpisane ogólnoeuropejskie umowy z następującymi markami: Just Funky wprowadzi na rynek licencjonowane artykuły gospodarstwa domowego, a BWI Europe zajmie się dystrybucją akcesoriów modowych, biżuterii i torebek. Nowe produkty będą dostępne w sklepach detalicznych i internetowych już w sezonie jesień-zima 2017. W Polsce pierwszą kolekcję męską na sezon wiosna-lato 2018 zaprezentuje Cropp. W kwietniu przyszłego roku fani serialu będą mogli cieszyć się kapsułową kolekcją tej marki, w której skład wejdą bluzy, t-shirty, skarpetki, bielizna, czapki z daszkiem, kąpielówki oraz worek z ręcznikiem.

– Trzeci sezon „Rick and Morty” to niewątpliwie jedna z najbardziej oczekiwanych premier. Serial odniósł sukces w Stanach Zjednoczonych, a globalny rozgłos wokół marki zwiększa zapotrzebowanie na produkty licencyjne wśród millenialsów także na europejskich rynkachmówi Johanne Broadfield, VP of Cartoon Network Enterprises EMEA.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *