MediaZapowiedzi TV

CNNIC i Genesis we wspólnym projekcie CNN Film School

CNN International Commercial oraz luksusowa marka samochodów Genesis w ramach współpracy przedstawiają globalną inicjatywę, która rzuca światło na sztukę tworzenia filmów i opowiadania historii poprzez wykorzystanie mediów wizualnych: CNN Film School. Partnerstwo obejmuje m.in. wsparcie debiutujących talentów i przyszłych filmowców.

 

CNN Film School to globalna inicjatywa powstała w ramach partnerstwa Genesis, luksusowej marki motoryzacyjnej, oraz CNN International Commercial (CNNIC), obejmującego usługi reklamowe i umowę sponsorską.

W centrum CNN Film School, które zadebiutowało w tym tygodniu, znajdują się seria krótkich wideo oraz artykuły o sztuce filmowej. W ramach serii ukażą się wypowiedzi czołowych reżyserów, dziennikarzy, profesjonalistów oraz talentów z branży filmowej i telewizyjnej o tym, jak tworzyć wybitne historie za pomocą mediów wizualnych. W trakcie tego roku wszystkie treści będą publikowane w specjalnie dedykowanej zakładce portalu CNN. Mając na uwadze mistrzowskie produkcje znanych twórców filmowych, celem serii jest pokazanie magii filmowania oraz inspiracja i kształcenie kolejnych pokoleń artystów z całego świata.

Ponadto inicjatywa CNN Film School będzie obejmować program stypendialny, w ramach którego czterech studentów z Korei Południowej i Stanów Zjednoczonych będzie miało okazję stworzyć własne mikrodokumenty i urzeczywistnić swoje twórcze marzenia. Każda z osób na produkcje filmowe otrzyma dotację w wysokości 15 000 dolarów, a także profesjonalną opiekę mentorską i nadzór zespołu CNN pracującego nad tym projektem. Końcowe produkcje uczestników zostaną opublikowane na stronie internetowej CNN Film School, a następnie dla stypendystów zostanie zorganizowany pokaz filmowy, na którym będą zaprezentowane ich prace.

Poza sponsorowaniem serii filmów CNN Film School oraz programu stypendialnego, w ramach partnerstwa z Genesis zostaną wyprodukowane trzy filmy branded contentowe autorstwa studia Create należącego do CNNIC. Produkcje będą zaproszeniem widzów do śledzenia procesu twórczości wybranych artystów. Pierwsza, która ukaże się w marcu, będzie o Jinnie Seo, autorce instalacji z Korei Południowej, opowiadającej o tym, jak czerpie inspirację z natury, tradycyjnej kultury Korei i własnych wspomnień.

„To zaszczyt uczestniczyć w tak wspaniałych projektach z partnerami, którzy podzielają te same wartości i przekonania. Cieszymy się, że ponownie możemy współpracować z naszym wieloletnim partnerem Genesis, aby inspirować młodych filmowców i wnieść swój wkład w przyszłość branży filmowej. Celem CNN Film School, programu stypendialnego oraz filmów brandent contentowych jest pokazanie i uznanie artyzmu będącego podstawą niezwykłych historii opowiedzianych techniką filmową”Rob Bradley, Senior Vice President CNN International Commercial.

„Możliwość współpracy z CNN to ogromna przyjemność dla Genesis. Wierzymy, że w ramach tego partnerstwa uda nam się skutecznie przekazać podzielane przez nas wartości oraz wiarę w młode pokolenie – zwłaszcza w branży filmowej i sztuce. Mamy również nadzieję, że nasze wsparcie dla serii wideo CNN Film School, programu stypendialnego, a także filmów branded contentowych zachęcą młodych twórców do dalszej pracy twórczej” Ina Lee, Vice President Genesis Global Customer Experience Group.

Strona internetowa  CNN Film School, na której pojawiły się już pierwsze materiały

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *