Cykl #Imaginationday: Druga edycja projektu TVN Media i SAR

Cykl #Imaginationday to wspólny projekt Biura Reklamy TVN Media oraz Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, którego celem jest promowanie wiedzy i inspiracji w dziedzinie marketingu. To także inicjatywa popularyzująca prelekcje uczestników konferencji Imagination Day, która odbyła się w drugiej połowie listopada w Warszawie. Cykl podzielony jest na 10 oddzielnych publikacji, systematycznie udostępnianych na platformie tv.tvnmedia.pl w sekcji inspiracje.

 

Konferencja Imagination Day to wydarzenie, które zmienia myślenie o komunikacji marketingowej, poszerza horyzonty i inspiruje. Jest też okazją do poznania nowych modeli współpracy, najlepszych światowych trendów i pomysłów kreatywnych. Cykl #imaginationday powstał z myślą o tym, aby promować dyskusję i wymianę inspiracji także poza salami konferencyjnymi.

Wzorem pierwszej edycji cyklu (listopad 2017 roku), każda z publikacji przybliża konkretne studium przypadku oraz sylwetki wyjątkowych prelegentów konferencji – ich drogę do sukcesu oraz opinie na temat współczesnego świata biznesu i kultury.

W ramach cyklu #imaginationday 2018 zaprezentowane zostaną następujące osoby ze świata mediów i marketingu:  

Alex Sinclair – Creative Director & Strategic Content – IBM iX

Andrew Popplestone – Creative Director – Territory Studio

Omur Kula – Managing Director – RGA

Bohb Blair – Global Chief Experience Officer, Starcom

Rey Andrade – Creative Director – 72andSunn

Leah Juaymah Mababangloob – Senior Art Director – LEGO

Kuba Sagan – Board Member of Polish Advertisers Club (KTR)

Mark Norcutt – Creative Director, Saatchi & Saatchi

Julia Dovlatova – Creative Director, Geometry Prague

Benjamin Simon & Dirk Schuster – Founder, Creative & Art Director, FOREAL

Pierwsza publikacja tegorocznej edycji jest już dostępna na stronie tv.tvnmedia.pl.

Projekt #imaginationday można na bieżąco śledzić na profilach Facebook @tvnmedia.pl oraz @Imaginationday. Tam pojawią się informacje o kolejnych publikacjach udostępnionych na tv.tvnmedia.pl.

Publikacje pierwszego cyklu #imaginationday są dostępne w zakładce na stronie TVN Media.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *