Media

Cykl TVN Media & SAR #opiniejuroraeffie

W ramach tegorocznych aktywności związanych z konkursem Effie Awards, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, partnerem konkursu i gali, uruchomiło cykl #opiniejuroraeffie.
 
W ramach tegorocznych aktywności  związanych z konkursem Effie Awards, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, partnerem konkursu i gali, uruchomiło cykl #opiniejuroraeffie.

Celem cyklu jest podzielenie się z przedstawicielami rynku mediowego w Polsce opiniami członków jury Effie Awards na temat głównych zagadnień związanych z efektywnością współczesnej komunikacji marketingowej.
Projekt #opiniejuroraeffie zakłada 10 publikacji, cyklicznie udostępnianych na platformie wiedzy i inspiracji tv.tvnmedia.pl, w sekcji wiedza.
W projekt zaangażowali się jurorzy konkursu Effie Awards, którzy podzielili się swoimi opiniami na temat takich zagadnień, jak m.in.: trendy nowoczesnej komunikacji, top wyzwania komunikacyjne współczesnego marketera, czy czynniki sukcesu kampanii marketingowej.
Każde z zagadnień poruszanych w cyklu #opiniejuroraeffie zostanie skomentowane przez przewodniczących grup jurorskich konkursu Effie Awards.
Projekt #opiniejuroraeffie można na bieżąco śledzić na profilach Facebook @tvnmedia.pl oraz @effiepoland, gdzie będą pojawiać się informacje o kolejnych publikacjach udostępnionych na tv.tvnmedia.pl.
Cykl #opiniejuroraeffie otwiera publikacja podsumowująca prace nagrodzone w ubiegłorocznym konkursie Effie Awards. Analizę przygotowano na podstawie danych SAR Effie Awards w oparciu o badanie przeprowadzone z Kantar Millward Brown.
„Konstruując oferty i produkty staramy się podkreślać skuteczność oferowanych przez nas rozwiązań  komunikacyjnych, stąd nasze wieloletnie partnerstwo przy konkursie i gali Effie  Awards. W tym roku próbujemy pogłębić tę relację i poprzez platformę tv.tvnmedia.pl udostępniamy marketerom ekspercką wiedzę i komentarze jurorów Effie.
Wspólnie z SAR uruchomiliśmy projekt #opiniejuroraeffie, w którym członkowie jury Effie  Awards dzielą się opiniami na tematy istotne w punktu widzenia współczesnego marketera. To zupełnie nowa inicjatywa, dająca rynkowi mediowemu dostęp do unikalnej wiedzy ekspertów analizujących najbardziej efektywne kampanie reklamowe w Polsce.” – 
powiedział Piotr Tyborowicz, Członek Zarządu TVN S.A. i Dyrektor Biura Reklamy TVN Media.
Skład jury Effie Awards można zobaczyć na stronie konkursu www.effie.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *