Cykl TVN Media & SAR #opiniejuroraeffie

W ramach tegorocznych aktywności związanych z konkursem Effie Awards, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, partnerem konkursu i gali, uruchomiło cykl #opiniejuroraeffie.
 
W ramach tegorocznych aktywności  związanych z konkursem Effie Awards, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, partnerem konkursu i gali, uruchomiło cykl #opiniejuroraeffie.

Celem cyklu jest podzielenie się z przedstawicielami rynku mediowego w Polsce opiniami członków jury Effie Awards na temat głównych zagadnień związanych z efektywnością współczesnej komunikacji marketingowej.
Projekt #opiniejuroraeffie zakłada 10 publikacji, cyklicznie udostępnianych na platformie wiedzy i inspiracji tv.tvnmedia.pl, w sekcji wiedza.
W projekt zaangażowali się jurorzy konkursu Effie Awards, którzy podzielili się swoimi opiniami na temat takich zagadnień, jak m.in.: trendy nowoczesnej komunikacji, top wyzwania komunikacyjne współczesnego marketera, czy czynniki sukcesu kampanii marketingowej.
Każde z zagadnień poruszanych w cyklu #opiniejuroraeffie zostanie skomentowane przez przewodniczących grup jurorskich konkursu Effie Awards.
Projekt #opiniejuroraeffie można na bieżąco śledzić na profilach Facebook @tvnmedia.pl oraz @effiepoland, gdzie będą pojawiać się informacje o kolejnych publikacjach udostępnionych na tv.tvnmedia.pl.
Cykl #opiniejuroraeffie otwiera publikacja podsumowująca prace nagrodzone w ubiegłorocznym konkursie Effie Awards. Analizę przygotowano na podstawie danych SAR Effie Awards w oparciu o badanie przeprowadzone z Kantar Millward Brown.
„Konstruując oferty i produkty staramy się podkreślać skuteczność oferowanych przez nas rozwiązań  komunikacyjnych, stąd nasze wieloletnie partnerstwo przy konkursie i gali Effie  Awards. W tym roku próbujemy pogłębić tę relację i poprzez platformę tv.tvnmedia.pl udostępniamy marketerom ekspercką wiedzę i komentarze jurorów Effie.
Wspólnie z SAR uruchomiliśmy projekt #opiniejuroraeffie, w którym członkowie jury Effie  Awards dzielą się opiniami na tematy istotne w punktu widzenia współczesnego marketera. To zupełnie nowa inicjatywa, dająca rynkowi mediowemu dostęp do unikalnej wiedzy ekspertów analizujących najbardziej efektywne kampanie reklamowe w Polsce.” – 
powiedział Piotr Tyborowicz, Członek Zarządu TVN S.A. i Dyrektor Biura Reklamy TVN Media.
Skład jury Effie Awards można zobaczyć na stronie konkursu www.effie.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *