Da Vinci Learning rozpoczyna współpracę z agencją Shi Communication

Kanał telewizyjny Da Vinci Learning rozpoczął współpracę z agencją Shi Communication, która będzie odpowiedzialna za działania marketingowe na terenie Polski.

 

Współpraca pomiędzy kanałem tematycznym Da Vinci Learning oraz agencja Shi Communication rozpoczęła się od drugiego kwartału br.

Agencja zajmować się będzie pełną obsługą z zakresu PR, i marketingu oraz organizowaniem eventów w Polsce, we współpracy z biurem Da Vinci Learning w Berlinie.

Kanał telewizyjny Da Vinci Learning oferuje inspirujące, edukacyjne treści od 10 lat, a pierwszym krajem, w którym zaistniał była właśnie Polska. Przez ostatnią dekadę Da Vinci Learning stał się popularny na całym świecie, docierając obecnie do ponad 30 milionom abonentów w 92 krajach! Misją kanału Da Vinci Learning, dostępnego w szesnastu wersjach językowych, jest zaspakajanie ciekawości widzów oraz zapewnienie im radości i rozrywki poprzez bezpieczne i pozbawione przemocy programy. Kanał Da Vinci Learning kierowany jest zarówno do dzieci powyżej 6 roku życia, jak również do ich rodziców i osób dorosłych, szukających najlepszych treści edukacyjnych i popularnonaukowych z całego świata. Należy on do Da Vinci Media GmbH, niezależnej grupy medialnej z siedzibą w Berlinie.

„Rozpoczęcie współpracy z Shi Communication to kolejny krok na drodze zmian jakie planujemy w działaniach kanału w Polsce. Kampanie planowane i organizowane przez Shi Communication dają nam gwarancję prowadzenia regularnych, ambitnych działań wizerunkowych dla kanału. Już pod koniec czerwca ruszymy z autorskim projektem road show pod hasłem „Baw się nauką” zapewniającym mnóstwo atrakcji dla rodzin odwiedzających latem polskie wybrzeże.” powiedział Grzegorz Płaza, Dyrektor Generalny Da Vinci Learning w Polsce.

Zadaniem Shi Communication jest wdrożenie strategii promocyjnej skierowanej przede wszystkim do konsumentów, ale także do operatorów kablowych i platform cyfrowych. Shi Communication działa na polskim rynku od czerwca 2006 roku, przygotowując i wdrażając kampanie z zakresu PR i marketingu oraz organizując wszelkiego rodzaju eventy dla wielu cenionych na świecie międzynarodowych marek, tj.: Travel Channel, Food Network, The Walt Disney Company, Polkomtel, Multibank, Siemens, Pol Mot Warfama, Forbuild, Mattel, Bollywood HD.

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.