Druga odsłona kampanii radiowej Trójki (wideo)

Ruszyła, przygotowana przez Agencję Promocji Polskiego Radia, kampania radiowej Trójki pod hasłem "Muzykami nie jesteśmy, ale gramy najlepiej w Polsce". Spot, w którym występują dziennikarze Programu 3 Polskiego Radia, emitowany jest w telewizji, w kinach i w internecie.

 

 

Kreacja powstała na podstawie scenariusza i w reżyserii Dariusza Rzontkowskiego z Agencji Huta 19 im. Joachima Fersengelda. W spocie zrealizowanym w Muzycznym Studiu im. Agnieszki Osieckiej udział wzięli dziennikarze radiowej Trójki: Anna Gacek, Agnieszka Szydłowska, Piotr Baron, Marcin Łukawski, Michał Margański, Piotr Metz, Marek Niedźwiecki, Piotr Stelmach, Hirek Wrona oraz Wojciech Mann, w roli lektora.

Nad zespołem próbuje artystycznie zapanować Michał Klauza – dyrektor artystyczny Polskiej Orkiestry Radiowej. Jednak dopiero muzycy POR w mistrzowski sposób grają jingle radiowej Trójki.

W trakcie trwania kampanii zostaną wykorzystane właśnie takie, nacechowane charakterystycznym "trójkowym" humorem spoty, które mają zwrócić uwagę na niezmiennie wysoki od lat poziom muzyki prezentowanej na antenie Programu 3 Polskiego Radia.

 

 

Kolejna, trzecia już odsłona kampanii, zaplanowana jest na jesień.

Zobacz także

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.